Geplaatst: 24 november 201113 j Oo ik vind het wel mooi, ik heb gewoon een foto van mezelf! Omdat het kan.
Geplaatst: 24 november 201113 j En ik ben altijd het zonnetje in huis Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 november 201113 j Proest! En ik heb niet eens een idee hoe ik een plaatje erbij moet krijgen! Morgen eens aan manlief vragen, en dan een geschikt plaatje opzoeken!
Geplaatst: 25 november 201113 j Van harte welkom zou ik zeggen !!!En natuurlijk veel succes op dit forum http://axelsmoestuin.weebly.com/
Geplaatst: 12 december 201113 j Een rietslang met de afbeelding van een piranha en die heet David Alsnog een warm welkom op dit forum! Beetje te druk de laatste tijd om veel mee te reageren. Hopelijk kan ik t weer aan inhalen, al zal t weer druk worden rond de kerstdagen (en erna).Veel plezier. Good things come in small packages
Geplaatst: 14 december 201113 j Auteur Dank je dennis, rantje en helly Hoe drukker, hoe meer ik ervan kan leren dus das voor mij geen enkel probleem
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.