Guus D Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Ik heb nou op ons nieuwe stuk grond enkel frambozen planten en 6 fruitboompjes van ong 75 cm, kan ik deze nu verplaatsen, het moet eigelijk wel! ze staan in de weg. Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Ja hoor, deze week is daar mooi weer voor. Geen vorst 's nachts. Lekker ruim uitsteken, en ergens anders neer zetten. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Meteen lekker compost en of mest bij de frambozen..die willen altijd eten! Wel eventueel water geven als het erg droog is daar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Met mest zou ik even wachten tot het voorjaar hoor, hebben de planten nu niks aan! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Met mest zou ik even wachten tot het voorjaar hoor, hebben de planten nu niks aan! Je hebt helemaal gelijk Frank, dat komt omdat de stalmest die ik hier krijg altijd een beetje vers is ( toch ruim een half jaar) en ik heb gemerkt dat de pieren al een lekker eind op weg zijn in het voorjaar met het verwerken van deze mest - die ik op de boomspiegels gooi, en langs de frambozenstammetjes- zodat de boompjes en de frambozen kunnen beginnen met het nuttigen van de vrijgekomen stoffen.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts