Geplaatst: 25 november 201114 j Een tijdje terug had de TNT een actie, de grabbeldagen! Ik ontvang wel eens een pakje, dus heb 2 of 3 keer meegedaan dit jaar. Stom spelletje spelen (zaagsel weg blazen/vegen/scheppen) en er dan achter komen dat je 10% korting hebt gewonnen bij een of andere webshop waar je niets van nodig hebt. Maar goed, er is kans dat je wat groters wint, dus je doet het maar . Gistermiddag kreeg ik een doosje overhandigd van de postbode. Het woog niets, dus ik was benieuwd. Wat bleek: een siliconen hoesje voor een of andere telefoon, totaal niet passend op die van mij. Er is mij ook nooit gevraagd naar een telefoon-type ofzo. Tjonge jonge, die had ik blijkbaar gewonnen. Wat een troep zeg En het stomste: Het zat in een PAKKET! Terwijl het makkelijk in een bubbelenveloppe verzonden had kunnen worden. Het woog namelijk ook nog eens niets! Wat een geld verspilling zeg (van de TNT)! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 november 201114 j Spelletje heb ik ook gespeeld, een waardeboncode van een keten die ik niet eens ken.Ook een keer een code ingevuld die niet werkte.Hierover een mailtje gestuurd.Kreeg antwoord toen het geheel al was afgelopen Vorige week zat er een dikke envelop in de brievenbus, kreeg de brievenbus bijna niet open.Was van de grabbeldagen, omdat de code niet werkte, een canvastasje gemaakt van een postzak.Tja je mag een gegeven paard niet in de ....... kijken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.