redzebra Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 (aangepast) warmte ? , dat zou niet mogen, het apparaatje is maar een voeding voor een sensor en controllerchip (max paar milliampère), en een sturing voor een relais ik zou verwachten dat dat relatief koel blijft. Eerlijk gezegd ik heb daar weinig vertrouwen in. 22 maart 2021 aangepast door redzebra Quote
fre3ke Geplaatst: 22 maart 2021 Geplaatst: 22 maart 2021 (aangepast) Ik ben nog even gaan voelen na je bericht. Het is het display dat warm wordt. De cijfertjes zelf dus. Kan dat kwaad? Ik denk een graad of 40, net iets warmer dan mijn hand. 22 maart 2021 aangepast door fre3ke Quote
fre3ke Geplaatst: 15 april 2022 Geplaatst: 15 april 2022 On 3/17/2021 at 10:08 PM, fre3ke said: Ik ontving vandaag deze Ter informatie. Die goedkope thermostaat heeft het een jaar volgehouden. Hij had het bij mij wel zwaar te verduren. Hij hing met twee stukjes ijzerdraad aan de buitenkant van mijn kratje, dat vaak is verplaatst. Hij werkt nog, maar temperatuur instellen gaat niet meer omdat de 'set' knop slecht contact maakt. Hij meet wel nog goed. Standaard heeft hij als onderwaarde 25 en als bovenwaarde 40 graden Celsius, dus daarbinnen functioneert hij nu. Maar dat is erg hoog. Na veel proberen is het me gelukt om de waarden opnieuw in te stellen, omdat hij heel af en toe nog wel contact maakt. Ik blijf er nu zoveel mogelijk vanaf en ga op zoek naar een wat betere versie. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.