Geplaatst: 30 november 201114 j Gisterochtend lag de Landleven op de mat. Word ik altijd heel blij van. Lekker dik was ie ook dit keer. Gisteravond op mijn gemak doorgelezen, wat me opviel was dat er nu wel erg veel adv. pagina`s waren. Ik ben eens gaan tellen, bijna 70 adv. pagina`s, in een blad van ruim 200 pagina`s. Vind dat belachelijk veel. Ik weet dat adv. nodig zijn om zo`n blad te laten bestaan, maar dit vind ik gewoon teveel. Heb er maar een mailtje naar Landleven aan gewaagd. Niet dat dat wat zal uitmaken, maar moest mijn ergenis effe kwijt!
Geplaatst: 30 november 201114 j Ja, vind ik ook vervelend. Dat adverteren in Landleven is ook nog eens ontzettend duur (vind ik dan), blijkbaar hebben ze veel geld nodig! Er staan altijd hele mooie foto's, leuke recepten, en leuke weetjes in. Maar die reclame is echt te veel. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 november 201114 j Ja, vind ik ook vervelend. Dat adverteren in Landleven is ook nog eens ontzettend duur (vind ik dan), blijkbaar hebben ze veel geld nodig! Er staan altijd hele mooie foto's, leuke recepten, en leuke weetjes in. Maar die reclame is echt te veel.Inderdaad! Heb ook eens geïnformeerd, en vergeleken met de concurentie is het echt belachelijk duur. En om nou te zeggen dat het blaadje in de winkel zo goedkoop is... Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 30 november 201114 j Door al die reclame val je als adverteerder ook nog eens niet op. Want wie gaat er nou uitgebreid de advertentie pagina's lezen? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 november 201114 j Auteur Ik lees de advertenties niet, want dat zijn advertenties van winkels/bedrijven waar ik nooit iets zou kopen omdat ik dat gewoon niet kan en wil betalen. Ik heb wel een aardige mail terug gehad. Ze hadden nu inderdaad meer adv. Maar dus ook meer leesvoer. En dat had ik niet gezien. Maar de verhouding leesvoer en adv. klopte dus wel met eerdere bladen, altijd dus een-derde adv. Vind het verder een lekker blad hoor, maar de adv. dus niet!
Geplaatst: 30 november 201114 j Ik denk toch dat het tijd wordt voor een echt moestuinblad, maar ik ben niet de gene die hem gaat maken Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 30 november 201114 j Auteur Ja, dat zou echt leuk zijn een moestuinblad. Lijkt mij wel gaaf om te doen, maar heb te weinig kennis vind ik. Heb wel hobbyboekjes geschreven, maar dat is toch van een heel andere orde....
Geplaatst: 30 november 201114 j Tja waarom niet een online moestuinblad....haha dit hele forum is een online moestuinblad....voor mij althans!
Geplaatst: 1 december 201114 j Idd Geedee! En altijd de onderwerpen waar je meer over wilt weten! (gewoon een topic openen ) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 december 201114 j wij krijgen altijd de tuinliefhebber van de avvn. Staan altijd leuke artikelen in en is echt gericht op de moestuinder. http://avvn.nl/particulieren/algemeen/tuinliefhebber/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.