Martin Groen Geplaatst: 25 maart 2021 Geplaatst: 25 maart 2021 Beste lezers, Ik zou graag in de hoek van mijn tuin (die in aanbouw is) een moestuin willen beginnen. Nu wil ik graag weten waar ik aan moet denken voordat ik begin. Iemand die mij een paar goede tips kan geven? Bedankt! Quote
Patrijs Geplaatst: 25 maart 2021 Geplaatst: 25 maart 2021 De belangrijkste drie tips: - Zorg voor een zonnige plek. - De meeste planten willen veel zon! -Andere factoren kan je vaak aanpassen maar bij zonlicht is dat lastiger. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Teun d jong Geplaatst: 26 maart 2021 Geplaatst: 26 maart 2021 Hi Martin! Het is inderdaad erg belangrijk om een zonnige plek te kiezen voor je planten. Ook is het een tip om de moestuin van Noord naar Zuid legt. Voor nog wat inspiratie kun je hier kijken. Ik hoop je zo voldoende informatie te hebben gegeven. 1 Quote
BBtuin Geplaatst: 26 maart 2021 Geplaatst: 26 maart 2021 Behalve kijken naar de hoeveelheid zon is het ook belangrijk om te kijken hoe nat / droog het stuk grond is. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.