patpetje Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Mijn appelboom verplant van de achtertuin naar de moestuin ik hoop dat de boom het blijft doen in de winter. Quote
Frank Houweling Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Komt wel goed. Jong boompje. Ik zou me er niet druk over maken. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Knolletje Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 (edited) Gih, ik zou mij ook niet direct zorgen maken, maar ik zou het boompje wel in de gaten houden. Je weet maar nooit! Edited December 9, 2010 by Guest Quote
essiebes Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Ik moet mijn appelboom ook nog verplanten. Staat namelijk in een veel te kleine pot en moet de tuin in. Ik hoop dat dat nog wel kan? De kluit beschadigd niet, want ik sla die bloempot dan gewoon kapot. Quote
Frank Houweling Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Ik zou even wachten tot de vorst uit de grond is. Is ook een heel stuk makkelijker, je krijgt de grond namelijk nu echt niet gebroken. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Recommended Posts