Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Aanbiedingen voor de moestuin 2012

Featured Replies

Geplaatst:

***gelooft daar niks van en rent naar de keuken om met de limonade-glazen te experimenteren***

*** en is ondertussen een ijzerdraadsysteem met ringen aan het bedenken die je op kunt hangen....zoiets als tig jaar geleden met al die theelichtendruppels***

Geplaatst:

10 planten en ze zijn een beetje taugé geworden in hun dichte doosje , maar dat komt vast goed met veel goede zorgen... (en véél zon )

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Wil dit jaar mijn kruiden in potten gaan doen omdat de munt en bieslook van vorigjaar nog tussen de stoeptegels omhoog komt..

Had van die terra cotta potten in gedachte, maar die zijn nog redelijk aan de prijs als je grote maten wilt.

Vond bij Action ( tuuuuurlijk ) van elho kunsstof varianten.

Lichtgewicht, grote maat en kosten maar 4 euro ( en nog wat ).

Heb 2 van de grootsten meegenomen en 3 van de maat kleiner en 3 van een slagje nog iets kleiner. ( wil ook nog hangaardbei in potten doen en augurk en gele tomaat )

Was ik voor 20 euro klaar voor 8 flinke potten!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Onder het motto: "een mens kan nóóit genoeg aardbeien hebben", ben ik ook maar eens bij de kruidvat gaan koekeloeren. Heb ook een pakje ostara meegenomen, geen geld. Voor degene die het interessant vinden...

Ze hebben ook nog 2 andere rassen, een vroeg ras (namen vergeten sorry) en nog iets... Bessen, frambozen en bramen lagen er ook, zelfde verpakking, zelfde prijs!

Die heb ik maar later liggen, want ik wilde ruzie thuis voorkomen

Nu maar eens kijken of die sprietjes (lees taugé) dit jaar nog vrucht wil geven...

Geplaatst:

Dat ken ik... ik neem ook vaak veel mee en krijg dan wel eens commentaar.

Tja, maar als ie er straks ook van kan eten hoor je hem niet meer

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Mijn vader heeft 200+ aardbeienplanten, in hangpotten in de kas (makkelijker plukken)... Dus wij hebben er geen nodig, zegt vriendlief...

Dat klopt, nodig ook niet, maar ik WIL er wel

Geplaatst:

Eva, waarom haal je dan geen uitlopers bij je vader weg? Weet je zeker dat t een plantje wordt en dat t vrucht gaat geven. En t is ook nog gratis

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb er 8 meegenomen, staan in bakken die aan ons tuinhuis hangen. Maar zijn geen doordragers... En zoals ik al zei... nóóit genoeg aardbeien

Geplaatst:

Je hebt de recepten voor aardbeien jam/siroop/sap ed. al klaar liggen?

Heb je het aardbeien topic van Borsalino al eens doorgenomen? Heel interessant en duidelijk een aardbeien liefhebber (net als zijn hele gezin).

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag ook nog een pakje van die Ostara's gehaald...zagen er een stuk beter uit dan die ik laatst bij de duitse lidl had gekocht....die heb ik nu naar buiten ge-bon-jourd en die van het kruidvat geplant in de kas

Ze hadden er voor dezelfde prijs ook nog : 2x framboos of 1 x braam of 1 x rode bes...ook nog 10 x vroege aardbeien en 10 x middel-vroege aardbeien.

Geplaatst:
Je hebt de recepten voor aardbeien jam/siroop/sap ed. al klaar liggen?

Heb je het aardbeien topic van Borsalino al eens doorgenomen? Heel interessant en duidelijk een aardbeien liefhebber (net als zijn hele gezin).

Off topic ...

maaruh.. de meeste aardbeien halen hier het mandje niet eens... 2 in het mondje, 1 in het mandje! Ik ga dat topic eens opzoeken! Thanks!

Geplaatst:

18+ foto's? Heb ik wat gemist?

Geplaatst:

ik heb gisteren ook nog een pakje van die aardbeien gehaald, ook ostara's. het is idd net tauge! ik ben benieuwd wat het word. heb ze in die action-stapelbakken gezet, hebben die ook eindelijk een doel.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:
Ik heb vanmiddag ook nog een pakje van die Ostara's gehaald...zagen er een stuk beter uit dan die ik laatst bij de duitse lidl had gekocht....die heb ik nu naar buiten ge-bon-jourd en die van het kruidvat geplant in de kas

Ze hadden er voor dezelfde prijs ook nog : 2x framboos of 1 x braam of 1 x rode bes...ook nog 10 x vroege aardbeien en 10 x middel-vroege aardbeien.

Na het lezen van bovenstaande, gisteren de 2x framboos gehaald. Ook in taugé-vorm, maar na een dag uit de verpakking ziet het er al stukken beter uit.

Geplaatst:

Geen aanbieding, wel een herinnering.

Bij de Intratuin kwam ik net alweer veel plantjes tegen, veel kruiden tenminste. Ookal stond het ookal weer vol met tomaten etc.

Maar een tijd terug was er dacht ik de vraag, waar en wanneer Stevia plantjes verkrijgbaar zijn..

Nu Stevia plantjes bij de Intratuin €1,79 per stuk hier.

Geplaatst:

Net gekocht bij de aldi geleisuiker. €0.89 per pakje

Geplaatst:

Ja Jasmin, 500 gram, dezelfde als vorig jaar.

Geplaatst:

Zag vandaag in de folder van de Lidl, vanaf dinsdag 1 mei een tuinkas (metaal met folie) van 140x200x140 voor 59,99......leuk moederdagkadootje!

Kan alleen de folder nog niet online vinden.

Geplaatst:

folder van de lidl staat op internet, maar niet met die grote kas, wel met een tunnel (of het moet regionaal anders zijn)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.