Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbiedingen voor de moestuin 2012


LucV

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Vanavond zag ik in de opruimingshoek van Ikea Groningen hele stapels met vitrinekastdeurtjes, in verschillende maten. Prijs tussen de 1 en 6 euro!

 

Voor wie de connectie tussen kastdeur en moestuin niet direct doorziet:

tuinkas-ontwerp-plan-t129-20.html#p10074 Er zijn meer mensen op dit forum die zoiets hebben gedaan, maar ik kon die posts zo snel niet terugvinden.

 

Edit, aanvulling: een deel van het glas is "matglas", maar naar mijn gevoel toch wel bruikbaar. En och, 't was maar 2 euro voor 2 deurtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel even mooi kitten langs de randjes! Die van mij hebben 1 seizoen gestaan zonder kit (was ik nog van plan... maar ja... ) en ze zien er nogal uitgeleefd uit nu.

Nu ben ik ze aan het kitten. Dan nog is het hout niet erg stevig voor buiten, maar voor dat geld... ze houden het wel een paar jaar uit (zeker als je ze er af haalt, in de winter)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..lijkt mij een goede manier, op zaaimaand te sorteren, had daar al aan zitten denken, maar ja, wat dan te doen met de zaden die je vaker kan zaaien? Nou gewoon steeds opschuiiven naar de volgende maand. Waarom bedenk ik dat zelf niet?

Ik denk dat ik alles in het vakje januari ga doen, want ik wil gewoon NU de tuin in, alles zaaien, zon op mijn bol, enz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..lijkt mij een goede manier, op zaaimaand te sorteren, had daar al aan zitten denken, maar ja, wat dan te doen met de zaden die je vaker kan zaaien? Nou gewoon steeds opschuiiven naar de volgende maand. Waarom bedenk ik dat zelf niet?

Ik denk dat ik alles in het vakje januari ga doen, want ik wil gewoon NU de tuin in, alles zaaien, zon op mijn bol, enz!

 

Jootje nog ff wachten, komt niks van terecht nu, nog veel te koud.

 

Tja dat bovenstaande had ik inderdaad ook zelf kunnen bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Ik heb vandaag een zakje plant clips meegnomen bij de action (zie foto)

Leken me altijd handig om te hebben + ik zag er ook een handig knijpertje in waarmee ik straks netten/gaas vast kan zetten.

 

Misschien ook een tip voor een ander of wie weet zie jij nog andere mogelijkheden

 

Ze waren 0,89 cent voor 10 grote en 10 kleine

plantenclips44611328266205.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... Ik snap niet wat het nou inhoudt, iemand van jullie wel?

Ik heb er wel eens een plaatje van gezien. Helaas kan ik dat zo snel niet meer terugvinden.

Het kwam er op neer dat je een soort bloempot had, met een gaatje in de bodem. De tomaat groeit uit dat gaatje en hangt naar beneden.

Dat werkt natuurlijk alleen als je die bloempot ophangt en niet op de grond zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip!

Heb er gisteren 5 gekocht, inmiddels 2 al kado gegeven. Ik heb 2 jaar geleden dezelfde gekocht bij Blokker, voor maar liefst 15 euro. Deze heb ik kado gedaan aan een vriendin, met een tomatenplantje. Ze heeft bergen tomaten gehad, werkte zeer goed. Nou had zij wel een zeer zonnig dakterras! Maar goed, voor dit geld wil ik het zelf ook wel eens proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...