Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbiedingen voor de moestuin 2012


LucV

Aanbevolen berichten

nu krijg je ook die bonnen bij de GAMMA maar in de kleine lettertjes staat 1 euro korting bij besteding van minimaal 15 euro, dat is dus minder dan 10% korting.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die al 3 jaar en ben er nog dagelijks reuze blij mee, voor 20 piek kan je niet alles verwachten, ik heb er 50 voor betaald destijds.

Dat klopt, maar als 'ie na een week uitelkaar valt heb je er ook niets aan...

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de muurkas nu bij gamma 19.96

 

balkonkas187621333623013.jpg

Heb je de kwaliteit ook kunnen beoordelen?

 

Ik heb deze vorig jaar gekregen en hij staat nog, wel heb ik hem moeten vastbinden aan de schutting omdat hij dreeg om te waaien een keer. Aan het einde van het seizoen is een stukje stiksel bij de rits iets losgegaan.

 

Voor 20 euro zeker een koopje, al zou hij maar 1 seizoen meegaan, zeker als je budget niet groot is of als je weinig ruimte hebt.

 

Toen het buiten kouder werd heb ik de kast zonder hoes erover voor het raam gezet op zolder om daar plantjes te laten overwinteren, inmiddels staat hij alweer buiten met de hoes erover en binnenkort weer wat plantjes erin.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is hier denk ik nog een topic over want vorig jaar waren en toen ook zo een boompjes.Ik heb er toen 1 appel-en-1 perenboompje gekocht.En ik denk dat er nu bloemknoppen in mijn appelboompje zitten.Maar de boompjes hebben weinig wortels dus je hebt nt meteen dit jaar al vrucht.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...