Eva Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 dan láát je ze toch tillen?doen ze graag bij die winkel hoor!je moet alleen uitvogelen hoe je ze uit de auto krijgt
Eefje78 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Bij de Praxis aankomende week 15% korting op bepaald gardena gereedschap. En a.s. zaterdag worden bij Praxis potgrond, tuinaarde en plantjes buiten gezet...zodat ze zo in de auto geladen kunnen worden
bonnie f Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Bij de intatuin: 20 liter potgrond voor een euro.En het zijn goed te tillen zakken. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Raxia Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ook volgende week weer moestuinaanbiedingen bij de Aldi: http://aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_14032012_5_164_160_162_164.html Zaaisets van: Uien, sjalotten, knoflook, asperge, rabarber en aardbei (neem aan dit geen zaden zijn maar of pootuitjes, wortelgestel dat soort spul)Italiaanse KruidenplantjesKoemestAnti-worteldoek Dus ook volgende week woensdag even langs gaan Dat is de 14de!
Jorg Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Bij de gamma komende week potgrond van fleurella, 4 zakken voor 9 euro. Vorig jaar goed bevallen, beter van textuur dan de 70l zakken van boerenbond/welkoop naar mijn mening.
annemiek123 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ja ik had vorig jaar de asperge genomen en de kruidenpotten, prima spul! Ben blij dat ik in 5min naar de aldi loop Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
hansm Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 lijkt mij dat als er zaai-set staat je wel zaden koopt hoor Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Nee, zijn geen zaden. Er zitten uitjes, aspergeklauwen, of soort van gedroogde aardbeien plantjes in. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Apart, heb jij daar (goede) ervaring mee dan ?De kruiden plantjes ga ik denk ik wel bekijken. Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ja hoor, groeit als kool (Al had ik de aardbeien plantjes niet gekocht, maar Hema verkoopt ze ook al een tijdje zo) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tuin1991 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Vrijdag of morgen even potgrond halen bij de vomar voor 40 cent de zak!en morgen effe bij aldi kijken wat ze hebben Altijd bereid om te leren
Helly Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Oww die zaaisetjes lijken mij ook wel interessant bij de Aldi. Zaden niet nodig. De potgrond van de Welkoop ziet er goed uit. Vandaag 3 zakken van gekocht. Volgende week weer 3 zakken halen als t nog in de aanbieding is. En voor een zak van 70 liter was het nog prima te tillen hoor. De potgrond is vergeleken met tuinaarde toch wel lichter. Ze hadden er ook van die patio fruitbomen in de aanbieding staan. Nu ben ik wel benieuwd of ze een fatsoenlijke opbrengst geven qua fruit. Ons leek zo'n appelboompje wel handig in een grote speciekuip. Dat moet toch ruim genoeg zijn voor een appelboompje? Good things come in small packages
LEOnie211 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Oww die zaaisetjes lijken mij ook wel interessant bij de Aldi. Zaden niet nodig. De potgrond van de Welkoop ziet er goed uit. Vandaag 3 zakken van gekocht. Volgende week weer 3 zakken halen als t nog in de aanbieding is. En voor een zak van 70 liter was het nog prima te tillen hoor. De potgrond is vergeleken met tuinaarde toch wel lichter. Ze hadden er ook van die patio fruitbomen in de aanbieding staan. Nu ben ik wel benieuwd of ze een fatsoenlijke opbrengst geven qua fruit. Ons leek zo'n appelboompje wel handig in een grote speciekuip. Dat moet toch ruim genoeg zijn voor een appelboompje? voor patioboompjes wel , gisteren ook een perenboompje bij de boerenbond/welkoop gehaald staat bij mij ook in zo"n grote emmer
Eva Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 ah! ze hebben ook weer koemestkorrels bij de aldi volgende week!
Supermoeke Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Er was helaas niet zoveel keus bij de aldi.. Ik heb alleen maar Dille en Basilicum..
appelvrouw Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Ja dat kan heel irritant zijn. Hier moet ik er flink op uit voor een aldi..maar k doe het niet meer..ze zijn altijd "net uitverkocht madam"... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Supermoeke Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 O ja dat uitverkocht.. Heel erg vervelend.. Nou je mist niet veel hoor.. Vind ik dan.. Ik heb de meeste zaden al thuis.. Volgens mij hadden ze maar 10 soorten groenten zaden liggen..
Jorieke123 Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Was er ook boerenkool bij?Ik twijfel of ik even ga... heb niets nodig maar boerenkool zaadjes kunnen we altijd wel gebruiken voor de dieren. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
helena Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 boerenkool was er niet Jorieke en hier volop zaad. Heb zelf meegebracht:Radijzen Rapid red 2 ( inhoud 3 gr.) , 00stindische kers lage mix, Zonnebloem herfstkleuren hoogte tot 80 cm. dille fijnbladig, gewone snijpeterselie Wortel amsterdam ( inhoud 2 gr.) , raketsla, komkommer delikatess, calendula en basilicum genovese.Weet zo niet of dit soortnamen zijn.Edit: allemaal houdbaar tot einde 2013Ook meegebracht: 6 soorten dahlia's, freesias, volop zaaigrond, kleine potjes met vlinderzaadmengsel 9 aanbieding vorige week,
dennislp Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Die dhalia's waren wel leuk, vooral voor dat prijsje! (€1,29 voor voor 3) Dus ook maar direct 3 x 3 dhalia bollen/knollen mee genomen. Wat mij ook opviel bij de zaden; Meer keus dan vorig jaar (paar soorten extra). Bij mij viel het op dat de Mirabilis Jalapa er tussen lag (ook wel wonderbloem genoemd), ben benieuwd hoe die gaat groeien Hier ook geen boerenkool gezien.En hier waren er echt veel zaden Vorig jaar 1 zo'n kartonnen doos met zakjes zaad... nu zag ik er nog 2 extra onder liggen. > Planten kopen? Doe het bewust!
annemiek123 Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 hier ook volop keuze, ik heb meegenomen: lage zonnebloemen, zinnia's, veldsla en kropsla...verder aan knollen: mooie dahlia's, ranonkels en sparaxis gemengd. Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
greetje11 Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Mirabilis Jalapa oftewel nachtschone en geen wonderbloem
dennislp Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Mirabilis Jalapa oftewel nachtschone en geen wonderbloem geen? Volgens het zakje is de mirabilis Jalapa (nachtschone idd.) het zelfde als de wonderbloem,ook als ik google op wonderbloem kom ik veel nachtschone; s tegen? > Planten kopen? Doe het bewust!
Raxia Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Ik heb Calendula, O.I Kers, Lage zonnebloemen en nog een zakje radijs (die gaan zo snel hier) gehaald. Viel mij eigenlijk een beetje tegen. Ach, ik zou de bloemen niet hebben meegenomen voor een normaal prijskaartje, dus opzich wel prima Ook een zakje van de zaaigrond meegenomen. Ga ik zo eens gebruiken
LEOnie211 Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 hier bij de aldi geen losse zaden te koop, wel terracottapotten met zaden en minikweekkasjes
Aanbevolen berichten