greetje11 Posted December 10, 2011 Posted December 10, 2011 Kijken jullie ook naar de programma's op deze zender Vooral de uitzendingen van Rudolpf zijn interessant.Gisteren kwam een lekker en eenvoudig recept voorbij van een worteltaart.Zag er heel smakelijk uit.Eerder van de week een kaas-uienstokbrood, en een pompoentaartIk doe hier veel inspiratie op.Recepten zijn ook op de site van 24 kitchen te vinden. Quote
appelvrouw Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Ja, ik heb net gekeken op internet..is er ook n televisiekanaal van?lekkere gerechten hoor, ik keek naar spaghetti met zalm en rucola..heerlijk Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nicolette Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Ja af en toe vind ik dat ook leuk om te kijken als ik tijd heb. Quote
Thessa Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 toevallig van de week tegen gekomen toen ik kinderfilmpjes opzocht....ik kon niet ophouden met kijken...en tot mijn verbazing ook de kids niet dat was ook rudolf leuk hij maakte verschillende taarten en zo leuk en vriendelijk ...het water liep bijna uit mijn mond Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
greetje11 Posted December 14, 2011 Author Posted December 14, 2011 Ja dat heb ik dus ook. Zit er echt erg vaak naar te kijken.Komt mijn zoon om 10uur 's avonds binnen, zegt ie zit je alweer te koken Quote
Recommended Posts