Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Iedereen! 

Ik ben karianne, alias Karietje 
ik woon in het oost vlaamse Dendermonde, met mijn vriend & zoontje van 2. 
we hebben 1 hond genaamd Ada, een jack russell van 15 jaar. 

Ik kweek ondertussen ongeveer 5 jaar, vooral standaard dingen: tomaat, prei, wortel, komkommer, sla. 

Ik heb een eigen gebouwde muurserre, die JOEPIE! eindelijk vervangen wordt door een gratis overgenomen glazen serre van 4m50 op 3M. 

deze serre zullen we wel pas opbouwen in het najaar omdat we nu werken aan de tuin aan het doen zijn & de moestuin volgend jaar zal verhuizen. 
Ik hoop nog veel van jullie te lezen ! en ga proberen meer actief te zijn dan zoveel jaar geleden!

groetjes 
Karietje

aangepast door HuubvG
vet gewijzigd in normaal

Levensmotto Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀

Geplaatst:

ah sorry ! ik vind 'vet' aangenamer typen, maar ik zal het volgende keer verzenden zonder vet ;-) bedankt voor de welkom, ik hoop hier veel te leren.. groetjes

Levensmotto Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀

Geplaatst:

Ha Karietje

Welkom hier op dit dode forum
Welnee, ben je gek; er is hier veel reuring en er is (bijna!) altijd wel iemand die antwoord heeft op een prangende moesvraag.

Veel plezier in je tuin en de voorpret van de glazen serre. Voor je het weet, is het seizoen voorbij en kun je ervan genieten!

Veel plezier hier en lat de zomer maar beginnen. Groene groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...