Karietje Geplaatst: 27 april 2021 Geplaatst: 27 april 2021 (aangepast) Hallo Iedereen! Ik ben karianne, alias Karietje ik woon in het oost vlaamse Dendermonde, met mijn vriend & zoontje van 2. we hebben 1 hond genaamd Ada, een jack russell van 15 jaar. Ik kweek ondertussen ongeveer 5 jaar, vooral standaard dingen: tomaat, prei, wortel, komkommer, sla. Ik heb een eigen gebouwde muurserre, die JOEPIE! eindelijk vervangen wordt door een gratis overgenomen glazen serre van 4m50 op 3M. deze serre zullen we wel pas opbouwen in het najaar omdat we nu werken aan de tuin aan het doen zijn & de moestuin volgend jaar zal verhuizen. Ik hoop nog veel van jullie te lezen ! en ga proberen meer actief te zijn dan zoveel jaar geleden! groetjes Karietje 27 april 2021 aangepast door HuubvG vet gewijzigd in normaal Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
HuubvG Geplaatst: 27 april 2021 Geplaatst: 27 april 2021 @Karietje, je had je hele bericht vet gemaakt, maar dat heb ik maar gewijzigd. Welkom! Quote
Karietje Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Geplaatst: 27 april 2021 ah sorry ! ik vind 'vet' aangenamer typen, maar ik zal het volgende keer verzenden zonder vet bedankt voor de welkom, ik hoop hier veel te leren.. groetjes Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Patrijs Geplaatst: 27 april 2021 Geplaatst: 27 april 2021 Beter laat dan nooit, maar ook ik heet je welkom. Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 27 april 2021 Geplaatst: 27 april 2021 Ha KarietjeWelkom hier op dit dode forum Welnee, ben je gek; er is hier veel reuring en er is (bijna!) altijd wel iemand die antwoord heeft op een prangende moesvraag. Veel plezier in je tuin en de voorpret van de glazen serre. Voor je het weet, is het seizoen voorbij en kun je ervan genieten!Veel plezier hier en lat de zomer maar beginnen. Groene groetjes Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 april 2021 Geplaatst: 29 april 2021 Welkom Karietje.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.