Lsjr33 Geplaatst: 5 mei 2021 Geplaatst: 5 mei 2021 Hallo, Ik heb per abuis de Grise St Jean dubbel ontvangen. Aangezien de bestelling helemaal uit Frankrijk komt vind ik het teveel moeite het terug te sturen. Mocht iemand hem willen ruilen, let me know! Quote
Sparky Geplaatst: 5 mei 2021 Geplaatst: 5 mei 2021 Het is een mooie soort, hier moet vast iemand voor zijn! Quote
Mellie Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 Waar zou je voor willen ruilen? Een andere vijfendertig —-> grrrr autocorrect dus weer VIJG of andere zaken? Quote
Lsjr33 Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Geplaatst: 6 mei 2021 Het liefst een andere vijg! Maar mocht je andere leuke ideeën hebben, ben ik benieuwd. Quote
acpronk Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 Vijgenbladpompoen? 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Lsjr33 Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Geplaatst: 6 mei 2021 Pompoenen verdrink ik al in vrees ik 😆 Quote
Fruittuin17 Geplaatst: 4 juni 2021 Geplaatst: 4 juni 2021 Ik wil wel met je ruilen tegen een doornloze braam of japanse wijnbes Quote
Mellie Geplaatst: 4 juni 2021 Geplaatst: 4 juni 2021 Of....Een granaatappelboom! Is meer een struik overigens. Heeft 1 x bloesem gehad -kun je heel mooie rode (ijs)thee van maken- en is nu minimaal 7 jaar oud. Kan me niet herinneren wanneer ik hem heb gekocht, alleen dat het in mijn vorige huis was. Hij heeft de winter van -17 doorstaan (wel ingepakt uiteindelijk!), dus is wel inmiddels winterhard te noemen. Dit jaar geen bloesem. Was toch wel erg koud voor hem. 1 Quote
Lsjr33 Geplaatst: 5 juni 2021 Auteur Geplaatst: 5 juni 2021 Oh sorry beide hij is inmiddels geruild! Hoewel het niet zo'n goede ruil was als een granaatappel struik 😱 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.