janny1955 Geplaatst: 12 mei 2021 Geplaatst: 12 mei 2021 Hallo lieve allemaal, ik ben er weer na een erg hectische paar jaren. Moeder overleden, vader (90) naar verzorgingshuis, geweldige partner inmiddels, nog steeds in hetzelfde huis, 7de kleinkind onderweg en wederom WEG VAN... TOMATEN! 🍅🍅🍅🍅🍅 dus de komen de vragen ook weer. U nog alle vensterbanken vol staan maar.... het is bijna half mei! Dát heb ik al geleerd hier. 😁 ik heb geen zaden, zoals ik die van Weknow kreeg, kunnen redden. Ik had teveel aan mijn hoofd. maar heb er toch een leuke “verzameling” staan. en ik heb kippen!!!! maar die hebben veld moeten ruimen voor de tomaten. 🤪 lieve groet, Janny Delfzijl 5 Quote
Swa Geplaatst: 16 mei 2021 Geplaatst: 16 mei 2021 Op die vensterbank passen nog zeker 10 plantjes extra 👍 Quote
janny1955 Geplaatst: 17 mei 2021 Auteur Geplaatst: 17 mei 2021 Weet ik.... 😁 dit zijn de laatsten. Iedereen die jaarlijks op mij rekent is inmiddels ruimschoots voorzien. Mijn tuin is ieder jaar weer te klein. Quote
RobO Geplaatst: 17 mei 2021 Geplaatst: 17 mei 2021 welkom weer! dat wordt verticaal tuinieren zo te zien Quote
Patrijs Geplaatst: 17 mei 2021 Geplaatst: 17 mei 2021 Welkom, en een prachtige vensterbank zo! Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.