Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo lieve allemaal, 

ik ben er weer na een erg hectische paar jaren.  Moeder overleden, vader (90) naar verzorgingshuis, geweldige partner inmiddels, nog steeds in hetzelfde huis, 7de kleinkind onderweg en wederom WEG VAN... TOMATEN! 🍅🍅🍅🍅🍅
dus de komen de vragen ook weer. 
 U nog alle vensterbanken vol staan maar.... het is bijna half mei! Dát heb ik al geleerd hier. 😁

ik heb geen zaden, zoals ik die van Weknow kreeg, kunnen redden. Ik had teveel aan mijn hoofd. 
maar heb er toch een leuke “verzameling” staan. 
en ik heb kippen!!!!
maar die hebben veld moeten ruimen voor de tomaten. 🤪0C6B92F8-AAF2-413A-BF4C-DFCDDC1EBA59.thumb.jpeg.33863de74e1b3ed07d67abc35a0027bf.jpegBA39741A-C5CF-48A4-9F8E-A7513C52E48D.thumb.jpeg.e2fb26d264c7602518a29f027d9b2026.jpeg
lieve groet,

Janny

Delfzijl

• Like 5
Geplaatst:

Weet ik.... 😁 dit zijn de laatsten. Iedereen die jaarlijks op mij rekent is inmiddels ruimschoots voorzien. Mijn tuin is ieder jaar weer te klein. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...