Geplaatst: 11 december 201213 j Hier ook. Keek wel even raar naar buiten vannochtend als je het totaal niet verwacht > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 11 december 201213 j Hier ook. Keek wel even raar naar buiten vannochtend als je het totaal niet verwacht das het mooiste er van ..........
Geplaatst: 21 december 201213 j Ook hier een metamorfose van grijs naar wit, gezellig.Denk er serieus over om mijn kunstkerstboom buiten te zetten.
Geplaatst: 21 december 201213 j Auteur Echt? Mazzelaars..hier uit het raam kijkend (ik ben nog steedz zeer versnod en blijf dus binnen) lijkt het alsof het modder heeft gesneeuwd.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 december 201213 j Hier in Rotterdam hebben we vloeibare sneeuw, genaamd regen Getverdemme.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 22 december 201213 j Hier geen sneeuw, en geen regen..Of je moet een klein miezer buitje onder regen verstaan > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 22 december 201213 j Ook hier op Hellevoetsluis is het regen wat de klok slaat... Geef mij maar sneeuw ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 22 december 201213 j Auteur Ook hier geen sneeuw..net als we het wel willen hebben...sight. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 januari 201313 j Hier min 1 geen sneeuw.Lauwersmeer. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 15 januari 201313 j Auteur Wel de gevraagde sneeuw is gekomen..er is vannacht wel 5 centimeter neergelegd. Het sneeuwt nog licht, volgens de buienradar nog een paar uurtjes. Ik ben wel blij, want voor overmorgen en de dag erop wordt voor hier -8/-10 voorspelt, mijn mediterrane plantjes - die vorig jaar allemaal bevroren waren- liggen nu tenminste onder een warm laagje.Hier in huis is het altijd een beetje bijzonder. Een deel van het licht in de woonkamer komt van een Velux, die is natuurlijk bedekt, en het is net of we in een aquarium wonen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 januari 201313 j Ik zit hier in de verkeerde rubriek, want het sneeuwt hier geen vlokje!Op naar 'het vriest'...
Geplaatst: 15 januari 201313 j Blij dat ik nu wel zo pienter ben geweest de knoflook en rozemarijn een dekentje te geven... 6 cm hier in Gelderland.Straks een lekker stuk wandelen met de camera erbij... met dit soort weer ben ik toch eventjes blij dat ik momenteel geen werk heb
Geplaatst: 15 januari 201313 j het sneeuwt hier nog steeds zeker 9 a 10 centimeter gevallen vannacht en vandaag
Geplaatst: 15 januari 201313 j Hee RobO niet zo zeuren! Hier ligt ondertussen bijna niks meer > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 15 januari 201313 j Auteur Sinds een half uurtje sneeuwt het weer volop. Ik zag op de buienradar dat ik onder dezelfde bui zit als het oosten van het land...gezellig!Zie hier enkele foto`s van mijn tuintje vanmiddag: blog/appelvrouw/index_b-1499.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.