Jump to content

Gratis zaadjes in de aanbieding

Recommended Posts

Hallo, in een pakket zaten gisteren 3 soorten zaadjes, ik heb er de ruimte niet voor, daarom wil ik graag, iemand anders blij mee maken, die er wel wat mee kan. Het gaat om het volgende:

eruca sativa rocket [rucola sla]

sinapis alba [ mosterd plant]

beta vullgaris beetroot [snij biet] daar van 2 pakjes

Wie het graag wil stuur dan even een pb tje met uw adres. en wie het eerst komt het eerst maalt groetjes Jeanne

Appel vrouw zou ik aub je adres mogen om het naar je toe te zenden,gebeurt dan wel na de kerst. En verder heb ik nog zaadjes over,kan ik die naar iemand toe sturen voor de carousel envelop? zonde als ik ze weg moet gooien. Ik ben wel een actief lid van dit forum maar nog geen jaar lid om daarvoor in aanmerking te komen. jeanne

Hallo Jeanne,

Ik heb me zojuist aangemeld en weet absoluut niet wat een pb-tje is ???? ik heb meer verstand van schoffelen....

sinds kort heb ik een moestuin en ben druk op zoek om daar allerlei moois te gaan planten, zaaien en oogsten. Jammergenoeg is alles volledig kaal opgeleverd en moet ik dus heel hard op zoek naar veel leuks en lekkers.

ik hoop dat je nog wat zaad richting mijn adres wilt sturen.

Moderator edit: ik (Jorieke) heb het adres hier even weg gehaald, en naar Jeanne gePBt.

Ik kan je als dank helaas geen ruilmateriaal sturen, maar wacht volgend jaar af, ik ga iedereen verbazen!

Happy Newyear

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...