jeanne-heijmans Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Hallo, in een pakket zaten gisteren 3 soorten zaadjes, ik heb er de ruimte niet voor, daarom wil ik graag, iemand anders blij mee maken, die er wel wat mee kan. Het gaat om het volgende: eruca sativa rocket [rucola sla] sinapis alba [ mosterd plant] beta vullgaris beetroot [snij biet] daar van 2 pakjes Wie het graag wil stuur dan even een pb tje met uw adres. en wie het eerst komt het eerst maalt groetjes Jeanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Als je een pbtje stuurt wil je dan aub je adres erbij zetten? ik kan ook zaadjes delen, dus behalve gedeelte van de mosterd zaad is alles nog open. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted December 24, 2011 Author Share Posted December 24, 2011 Appel vrouw zou ik aub je adres mogen om het naar je toe te zenden,gebeurt dan wel na de kerst. En verder heb ik nog zaadjes over,kan ik die naar iemand toe sturen voor de carousel envelop? zonde als ik ze weg moet gooien. Ik ben wel een actief lid van dit forum maar nog geen jaar lid om daarvoor in aanmerking te komen. jeanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted December 25, 2011 Author Share Posted December 25, 2011 Helaas alles is al weg gegeven, jeanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Lief van je dat je alles wilt delen en weggeven maar van de meeste zaden kan je ze best 1 of 2 jaar en soms langer bewaren.Dus wat je nu niet kwijt kunt kan je misschien volgend jaar wel iets van gebruiken. Als je nog een stukje van je man erbij gepikt heb http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Nee joh het is goed zo, er zitten zoveel zaden in een pakje, en ik gebruik dan ook alleen die zaden die mij het vorig jaar het meest bevallen zijn, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odile aus Bocholt Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Hallo Jeanne,Ik heb me zojuist aangemeld en weet absoluut niet wat een pb-tje is ???? ik heb meer verstand van schoffelen....sinds kort heb ik een moestuin en ben druk op zoek om daar allerlei moois te gaan planten, zaaien en oogsten. Jammergenoeg is alles volledig kaal opgeleverd en moet ik dus heel hard op zoek naar veel leuks en lekkers.ik hoop dat je nog wat zaad richting mijn adres wilt sturen. Moderator edit: ik (Jorieke) heb het adres hier even weg gehaald, en naar Jeanne gePBt. Ik kan je als dank helaas geen ruilmateriaal sturen, maar wacht volgend jaar af, ik ga iedereen verbazen!Happy Newyear Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 Zo snel als ik wat heb stuur ik ook een gedeelte naar jou op, nu is helaas alles op wat ik over had. fijne jaarwisseling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts