Ineke G. Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Mijn (nog groene) aardbeien worden afgebeten van de plant, maar niet aangevreten. Ze liggen er gewoon los naast. Welke dieren doen dit? Er staat gaas om- en overheen dus het zijn geen vogels denk ik. Ook geen das of zo, want dan zou het hele gaasbouwsel wel om liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Zijn de zaadjes er (deels) afgesnoept? Dan is het een muisje. Vaak liggen ze dan ook nog bij elkaar op een hoopje. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ineke G. Posted June 8, 2021 Author Share Posted June 8, 2021 O dan moet je echt heel goed kijken. Het zou kunnen dat er zaadjes uit zijn! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted June 8, 2021 Share Posted June 8, 2021 Ik heb precies hetzelfde! Vandaag allemaal groene aardbeien naast de plant gevonden. Ook maar bij 1 plant trouwens die in een pot staat. Zie geen knaagsels. Ik dacht misschien een kind, maar kon het me bijna niet voorstellen. De jongste weet toch al zeker 2 jaar dat een rode aardbei lekkerder is dan een groene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts