Moonsparkle Geplaatst: 20 juni 2021 Geplaatst: 20 juni 2021 Ik weet helemaal niet is dit een probleem gaat zijn, ik ben wel benieuwd wat voor eitjes dit zijn? Ze zitten op het blad van de sugar snaps. Kan ik de eitjes beter weghalen of is dit wat onschuldigs? Quote
rorror Geplaatst: 20 juni 2021 Geplaatst: 20 juni 2021 Ik gok wantsen eitjes. Welke soort weet ik niet. Maar de meeste soorten wantsen leven van plantensappen. Dus ik zou ze weghalen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Flup Geplaatst: 20 juni 2021 Geplaatst: 20 juni 2021 Denk ook wantseneitjes. Ik haal ze nooit weg en merk ook niks van aantasting bij planten. Hoor altijd dat die geen kwaad kunnen in de tuin. Quote
Moonsparkle Geplaatst: 20 juni 2021 Auteur Geplaatst: 20 juni 2021 Ik heb het blad er toch maar tussenuit gehaald voor de zekerheid Quote
Patrijs Geplaatst: 21 juni 2021 Geplaatst: 21 juni 2021 Bessenschildwants Dolycoris.baccarum.1831 - Wantsen - Wikipedia Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.