appelvrouw Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 Deventer Zwartblad, wat leuk, die ken ik niet. Wie wil een zakje kopen en mij de helft sturen? Onder vergoeding van kosten naturellement! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lenepeen Geplaatst: 28 juni 2021 Geplaatst: 28 juni 2021 Oh wat zou ik graag iets op de tuin hebben staan in de winter, maar dat blijkt een no-go. De ratten en woelmuizen helpen zichzelf de winter door met mijn boerenkool, palmkool en snijbiet. En beschermen lukt niet aangezien ze te goed kunnen klimmen. Helaas, ik begin er niet meer aan. Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
donaldk Geplaatst: 29 juni 2021 Geplaatst: 29 juni 2021 Op 21-6-2021 om 04:52, RobO zei: knoflook, pootui, aardbei, en verder niks, heerlijk om een paar maanden rust te hebben en tijd voor klusjes en plannen Groen bemesters, zoals wintergerst? Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
RobO Geplaatst: 29 juni 2021 Geplaatst: 29 juni 2021 oja, soms een veldje rogge ik geloof niet zo in groenbemesters: die planten leggen wel wat stikstof en/of koolstof vast, maar nemen ook uit de bodem na omspitten moet eea weer verteren en dan krijg je het pas weer terug voorkomt wel wat uitspoelen rogge laat ik meestal doorgroeien, veldje van 6-9 m2 geeft oogst voor 2 broden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.