Geplaatst: 27 juni 20214 j Ik heb hier nog een kleine 20 bato? kweekbakken staan die niet gebruikt worden. Heeft iemand interesse? Ze zijn gratis op te halen in Mierlo (bij Eindhoven) 30 juni 20214 j aangepast door DannyL
Geplaatst: 27 juni 20214 j Dat hier nog geen reactie op is! 😳 Als ik in de buurt had gewoond had ik ze wel willen ophalen! 😊
Geplaatst: 27 juni 20214 j Auteur Ik hoop dat iemand ze kan gebruiken, want hier staat het eigenlijk gruwelijk in de weg.. 😄
Geplaatst: 27 juni 20214 j Probleem is dat ik altijd potten en containers tekort kom @jootje , maar Eindhoven is vanuit hier praktisch Duitsland;-). 27 juni 20214 j aangepast door donaldk https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 28 juni 20214 j Precies mijn gedachten nog geen reactie, gefeliciteerd Mellie is je gegunt meis.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.