Bengel Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Hallo allemaal, ik ben Ellen alias Bengel. Ik heb geen echt moestuintje, maar heb de afgelopen jaren wel wat kleine dingen gekweekt ( boontjes, sla, wortels, aardbeien, tomaatjes). Ieder jaar wel iets, behalve de afgelopen 2 jaar. De afgelopen 2 jaar alleen wat kruiden (bieslook, peterselie, munt en oregano. Waarvan de bieslook sinds vorig jaar steeds tussen de tuintegels omhoog komt. Er staat nu alleen nog wat munt, die in bloei staat. Aangezien ik de afgelopen 2 jaar nogal wat aan de tuin veranderd heb, i.v.m. 2 katten (stukken afzetten met gaas e.d.), vond ik het tijd worden om eens flink wat te lezen, zodat ik volgend jaar, in ieder geval wat aardbeien (in de bakken waar de kruiden in zaten) en tomaten kan kweken. We hebben de tuin op het zuiden, dus dat zou goed moeten komen. M.v.g. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 🖐️👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Goed voorbereid! Geinig ook die bieslooksprieten die zich overal een weg door wurmen Groene groetjes en veel voorpret gewenst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted August 18, 2021 Share Posted August 18, 2021 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Welkom gezellig nog een bengel er bij 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts