Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoeveel ruimte voor kippen?


jootje

Aanbevolen berichten

Thanks! Het hok wat Hans laat zien als voorbeeld, had ik ook al gevonden....ik denk ook dat het dat hok gaat worden. Los kunnen ze niet, dan gaan ze natuurlijk mijn moestuintje leeg eten. s` winters zou het wel kunnen, als ze niet weg vliegen dan! En ja, Jorieke ik zal ze genoeg groenvoer geven. Heb tenslotte een moestuin, houd niet van andijvie, maar ga het als ik kippies heb toch zaaien....heb eerder kippies gehad, die waren dol op andijvie! Heb er helemaal zin in! Tja, kinderen zijn pas allebei de deur uit, dus dan moet je wat anders he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig hoor kippen in de tuin, weet je al welk ras je gaat nemen, in iedergeval moet je nachthokje goed dicht zijn

voor tocht maar ook als je ze elke avond opsluit en loslaat bv om uur of 10 als je buren wakker zijn

Eerst konden ze bij mij gewoon in en uit, maar de dames gingen dan vroeg lawaai zitten maken met hun ei leggen, nu ben ik portier en laat ze in en uit hun nachthokje op tijden dat normaal mens slaapt/wakker wordt en heeft niemand last van geluid.

Over groen verbaas ik me altijd wat in een kip gaat echt veel per dag.

Kriel kip vliegt amper bepaalde rassen helemaal niet, en ook wel leuk als je bv een stukje tuin spit ze bij je laten scharrelen dat leren ze binnen notime dat ze dan lekkere dingen vinden.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kriel kip vliegt amper bepaalde rassen helemaal niet,

 

Toen ik hier kwam wonen....zaten er 4 krielkippen bij de koop inbegrepen De vorige eigenaar kreeg ze namelijk niet meer te pakken....ze hadden helemaal geen hok of zo maar sliepen een 3 meter hoog in de walnotenboom....het leken wel duiven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...