Geplaatst: 24 januari 201214 j Sommigen hebben een excel gemaakt en hier op het forum de afbeelding geplaatst.Nu heb ik net de tuinindeling gemaakt voor 2012 maar ik zou niet weten hoe ik zoiets als een afbeelding hier op het forum kan krijgen.Iemand Alvast bedankt voor de hulp Good things come in small packages
Geplaatst: 24 januari 201214 j Auteur Gaat niet want daar is het te groot voor Good things come in small packages
Geplaatst: 24 januari 201214 j Dan zal je eerst moeten uitzoemen tot je een screenshot kan nemen. Een andere optie ken ik niet.
Geplaatst: 24 januari 201214 j Of een screenshot, die vast in paint plakken, en dan iets naar beneden scrollen in excel en nog een screenshot maken. Die in een andere paint knippen tot ie zo over de andere geschoven kan worden in de 1e paint.Pff, snappie? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 januari 201214 j Auteur Eehm ja dat snap ik wel. Laatst nog gedaan, maar dan in Paint shop pro geloof ik. Ik zal s wat proberen. Good things come in small packages
Geplaatst: 24 januari 201214 j Auteur Aargh.. ik krijg die 2 verknipte screenshots niet aan elkaar Ik werk nu in Corel Paint Shop Pro X Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.