Mai Pensato Geplaatst: 5 februari 2022 Geplaatst: 5 februari 2022 Mijn glazen kas is 5x8 m1. Hoogte ongeveer 1,90 tot 2,80 (nokhoogte). Ik probeer deze echt zo efficient mogelijk te benutten: diverse groenten, kruiden en fuit maar ook stekken en overwinteren van siertuin planten. Voor meer info en foto's zie mijn instagram post van 5 jan j.l. (my greenhouse) Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
marcelru Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 Ik heb er eentje van de gebroeders Stappaerts, 3,3x6m, 2,60m hoog. In deze tijd van het jaar staat-ie vol met eenjarige fruitbomen in pot, en vers geenteĀ fruitbomen en onderstammen (plus alle spullen die je daarvoor nodig hebt, potgrond, potten, etc). Quote
pirke64 Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Ik heb al een aantal jaren een 3x3 m kas met schuine wanden en heb er zoveel plezier van dat ik er deze week een zelfde bij heb besteld, maar dan van 3,8 x 6 meter. Ga van van 9 naar tuim 31 m2, een hele vooruitgang. Nu druk een oude schuur aan het slopen zodat over een week of 3 to t4 als de kas geleverd wordt de opbouw kan beginnen. Kan niet wachten! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.