Jorieke123 Geplaatst: 27 januari 2012 Share Geplaatst: 27 januari 2012 Na lang zoeken, heb ik een tijdje terug eindelijk een (betaalbare) grote waterketel gevonden.zo eentje: Ik heb er 1 van 7 liter, die altijd op de houtkachel staat. Met dat hete water kan ik dan afwassen. Ik wil er graag nog 1 bestellen, maar dacht dat er hier misschien wel mensen zijn die er ook 1 willen? En naar de moestuindag komen? De verzendkosten zijn vrij hoog, zeker t.o.v. de ketel. Vandaar Ze zijn er in 2,5 en 3 en 4,5 en 5 en 7 en 8 liter. Zie hier: http://www.horeca-groothandel.com/producten/advanced_search_result.php?keywords=waterketel&osCsid=qabfchfhdfjne&search_in_description=1 Ook vond ik er mooie (grote) zeven, in 3 verschillende grofheden. Misschien ook iets voor de graan-verbouwers? Wel voor mij iig. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sammetje Geplaatst: 8 februari 2012 Share Geplaatst: 8 februari 2012 Wow! Die zijn ook gaaf!! Ik ben zelf nog steeds zoekende naar een emaille ouderwetse ketel.Ik onthou deze ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.