Arja Geplaatst: 9 november 2022 Geplaatst: 9 november 2022 @rorror Je brengt me op ideeën, ik zal morgen ook eens wat fuchsiastekken nemen. Nog nooit gedaan, zet ik ze op kamertemperatuur om te wortelen, of juist niet?
rorror Geplaatst: 9 november 2022 Geplaatst: 9 november 2022 6 minuten geleden, Arja zei: zet ik ze op kamertemperatuur om te wortelen Gewoon in een glas water zetten in het raam, bij mij staan ze rond de 19graden. Als ze 2 a 3cm wortels hebben oppotten in b.v. een zaaitray. Als ze in water staan groeien willen ze vaak nog steeds bloemknoppen aanmaken, die knoppen haal je de eerste periode eruit. Voordat je ze in water zet even preventief tegen insecten behandelen. Een emmer water met scheutje afwasmiddel, en even de stekken 15min onderwater houden. Daarna even goed afspoelen. 1 1 Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Marinke Geplaatst: 9 november 2022 Geplaatst: 9 november 2022 Duidelijke instructie Rorror, toevallig al plannen richting uitbreiding van de fucksia’s. Mooie klus voor het weekend!
Jorieke123 Geplaatst: 1 januari 2023 Auteur Geplaatst: 1 januari 2023 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten