Stan Snijboon Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 Hoi allemaal, Ik ben van plan binnenkort een wormenhotel aan te schaffen (of zelf te bouwen). Ik vroeg mij af of er misschien mensen zijn met een overshot aan wormen en er dus wel wat kwijt kunnen. Die zou ik dan kunnen gebruiken voor mijn hotel. Dat zou ik waarderen! Ik woon in de buurt van Arnhem, maar kom ook wel eens in Amsterdam/Utrecht. Mocht iemand verder nog tips/advies hebben voor gebruik van wormenhotels - uiteraard ook welkom. Vriendelijke groet, Stan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 (edited) Bij mij komen de mestwormen altijd vanzelf in de composthoop/ mest. Je mag er hier wel wat weghalen ( kan je gelijk de compost omzetten 😂) maar dat is misschien een beetje ver? Anders even bij een moestuinvereniging in de buurt vragen of wat koeienflatsen (bestaan ze nog? ) omdraaien. Ook onder tegels en rottend hout vind je vaak mestwormen. 🤫 The Complete Work of Charles Darwin Online - Image View Frame (darwin-online.org.uk) Edited January 29, 2022 by Patrijs Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sin Fronteras Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 Ik heb zelf bij een lokale dierenwinkel/hengelshop een bakje wormen gekocht voor 2,50. Daar kun je niet ver voor rijden... Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Als je je aanmeldt op Facebook bij een wormencompost groep dan kan je daar ook rondvragen. In jouw buurt zat mensen die er mee aan de slag zijn dus vast wel iemand die een zakje wormen kan en wil missen. 😉 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts