Karietje Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Vorige zomer ontdekte we dat 2 huizen verder (verwilderde , verwaarloosde tuin) zich ratten huisvesten. Wij zijn hier direct met vallen begonnen, onze buurman heeft op zijn beurt de stad ingelicht (het huis werd beneden niet meer bewoond.. ) de wijkagent & de rattenbestrijding zou geweest zijn (ikke niet gezien... ) Helaas pindakaas, zegt mijn vriend gisteren, er liep iets in de tuin vanavond, ik heb het niet goe gezien maar het maakte lawaai als een cavia... ga ik net zelf in de tuin, Zie ik wel 5 ratten uit onze paal met vogeleten springen (oké , morgen vogeleten weg... ) Maar help.. Wat kan ik vanaf morgen NOG doen om die vieze beesten te bestrijden.. want sorry, dat zijn ze... Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Ik zou even met de buurman overleggen en anders zelf contact opnemen met stad/wijkagent/rattenbestrijding zodat er weer actie wordt ondernomen want buiten eigen terrein kan je zelf weinig doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Zoek eens op 'ratten' op dit forum, dan kom je al van alles tegen. Er zijn meerdere topics. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruderalis Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Koop een een luchtbuks en schiet ze af zo voorkom je dat er met gif gewerkt moet worden wat dan weer in het eco systeem terecht komt!😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts