Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Jet MTFD April 2022


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Final moment: ( « you can checkout..but you can never leave »)

 

Ruilstop vanaf nu

 

Ik heb mijn topic doorgespit en bij jullie je eerste bericht bekeken of ik nog wat gemist had. Volgens mij niet maar controleren jullie ook nog even?

 

 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/20/2022 at 7:44 PM, appelvrouw said:

iemand een meloenplant over ?

Zoiets. Ik heb vorig jaar zaden uit een 'Orange Candy' meloen gehaald. Onlangs in deno gelegd en nu al vijf kiemers. Ik kan alleen niets vinden over deze meloen.

Op ebay biedt iemand de zaden aan, ik neem aan dat  die ook uit een gekochte meloen komen. Verder geen verkopers.

Het zijn kleine meloenen, type cantaloupe. Die zijn nooit goed in Nederland terwijl deze meloen lekker zoet was. Als je het wilt proberen, met het risico van een F1 hybride, dan stop ik twee kiempjes in een pot voor je 

 

Overigens zal ik ook wat doperwten voor je meenemen. Ik heb geen tijd/plaats om ze voor te kiemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci Freek, nee doe de meloen maar niet, vorig jaar had ik van 8 planten één meloen. Ik probeer het dit jaar nog eens maar wil wel zeker weten dat er een eetbare meloen uitkomt..ik heb weinig vertrouwen in de onkruisbaarheid van meloenen. 
Doperwten graag.

  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...