angela Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Nee hoor ik probeer ze eerst, als ze bevallen dan bewaar ik wel wat zaadjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted April 16, 2022 Share Posted April 16, 2022 On 4/11/2022 at 9:15 PM, appelvrouw said: Mierikswortel heb ik wel in de tuin ik weet niet of ik er een stuk af kan halen ik kijk morgen ok? Mierikswortel gelukt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudholland Posted April 16, 2022 Share Posted April 16, 2022 Heb je nog een polletje oerprei? Ik heb nog een paar knollen aardappel Baltic Fire over, dat is een aardappel met een felrode schil. Daarvan kan ik wel 2 poters voor je meebrengen. En misschien nog wel een paar knollen door-en-door rode/paarse aardappels (maar daar moet ik ff van kijken hoe mooi die poters zijn) 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 Mocht je nog stekje citroenmelisse hebben, die zal waarschijnlijk wel overleven in de voedselbosrand 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 Ja oerprei neem ik voor je mee OH, en graag de aardappels en een stukje crocosmania. Nas citroenmelisse gaat ook in de doos! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 Arja we gaan straks even kijken, ik kon nog niet in de tuin komen. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 Arja Lie heeft een grote pot uitgegraven met Mierikswortel. Linksboven. En de oerpreitjes voor Oud H staan er ook. o nee rechtsonder de foto blijkt gedraaid 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 Nog drie potjes zaailing slangen radijs zie foto.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 Ondertussen weet ik welke ik over heb en kan deze meebrengen, beauté blanche bio (100/250gr) 1x 1x geënt morgane F1 (gewone ronde rode tomaat) 1x uovo Roseo (coctail eivormig, laagblijvende struik) 1x Cuor di Bue (een coeur de boeuf rood) 1x sweet carmeros pink (30-50 gr) 1x 1x geënt couer de boeuf bicolor 1x Coeur de boeuf geel 1x ( Angela) Coral queen 2x 1x geënt Ananas 2x indigo bio apple 1x 1x geënt Brutus (rode vleestomaat) 1x Rocco (bruine vleestomaat) 1x couilles de taureau (vleestomaat) 1x Merveille de Wilrijk (rood 120/180gr) 1x Yellow giant Belgium (gele vleestomaat) 1x Menhir F1 (vleestomaat rood) 1x Anna's multiflora (40/60gr rood) 1x plantjes zien er ongeveer zo uit (links geënt, rechts niet), de geënte zitten 1,5/2 weekjes achter, ze beginnen pas terug te groeien. Als je er een aantal wil reserveer ik ze voor jou en of even afstemmen met @Oudholland die zocht er ook, ik heb helaas van de meeste maar eentje over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 (edited) 57 minuten geleden, redzebra zei: Cuor di Bue (een coeur de boeuf rood) 1x sweet carmeros pink (30-50 gr) 1x 1x geënt Couer de boeuf bicolor Wow wat een mooie keuze soorten! Als het mag en kan dan graag deze 5 planten. Deze laatste twee hebben ook heel intrigerende namen! geënte tomaten heb ik nog nooit gehad, is de Coral Queen of de Ananas geënt? De Ananas is wel heel erg smakelijk hè, mag ik die ook? Wat kan ik jou geven? 57 minuten geleden, redzebra zei: Merveille de Wilrijk (rood 120/180gr) 1x Yellow giant Belgium (gele vleestomaat) 1x Edited April 17, 2022 by appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 CDB bicolor is wel een gewone, daar heb ik geen geënte van over, het aantal staat achter de namen, de Coral Queen 2x gewoon 1x geënt, De Ananas kan je ook hebben, zijn er ook 2 van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudholland Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 Voor mij prima, ik ben al lang blij dat ik ook wat tomaten kan uitzoeken. @redzebra ik heb in m'n eigen topic al gereageerd, maar voor het overzicht nog even hier, ik liet m'n oog vallen op de Coral queen geënt, Ananas, Brutus en de Anna's multiflora. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 (edited) @Oudhollandok reserveer ik voor je. @appelvrouw je mag ze zo hebben, ik heb ze toch over en bracht ze sowieso mee.- Edited April 17, 2022 by redzebra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 Het is de sweet carmeros die geënt is begrijp ik. Superleuk! Ook met de andere soorten ben ik blij, behalve de ruilen op de middag en de gele Ida van Jorieke heb ik nog geen enkele tomaat gezet. Die Belgische gigant, heb je die al gehad? Tomaat Rocco kon ik niet vinden. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 (edited) De Belgische giant is voor mij ook de eerste maal, die Rocco kan je inderdaad niet vinden, die is ooit door mijn overleden buurman uit Italië van zijn zuster meegebracht die teelden die blijkbaar al lang, maar ik heb nooit een naam meegekregen, dus voor labelen van het zaad heb ik die naar hem vernoemt. edit: ziet er zo uit Edited April 17, 2022 by redzebra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 18, 2022 Author Share Posted April 18, 2022 Prachtig! Ik wil hem graag uitproberen en hier weer verder verspreiden. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 (edited) @redzebra het is me niet helemaal duidelijk maar is de bicolor vergeven? Anders heb ik wel interesse Edited April 18, 2022 by angela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Sry, had ik maar 1 over is voor Jet, ik moet beter volgend jaar zelf een topic aanmaken, maar was niet zeker eerst dit jaar of ik kon komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Geeft helemaal niet ik vond hem wel mooi vandaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 18, 2022 Author Share Posted April 18, 2022 Wil je er zaadjes van Angela? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 ja graag als je hebt? zijn ze voor volgend jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Ik weet zeker dat ik ze nog heb, maar vind ze niet😱😭. Ik zal zaden voor je nemen en dan opsturen..help me herinneren alsjeblieft. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Ik kan wel zaden meebrengen, ik heb er nog genoeg van vorig jaar. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 (edited) hallo, Heb je nog wat zaadjes van de Anna's multiflora en een plantje van de moederkruid? Groetjes van Claudia P.S. heb veel tomatenzaden..weet niet wat je wilt. MIjn tomatenplanten zijn half maart gezaaid en nog niet megagroot, maar heb zeker wat leuks over Edited April 20, 2022 by Claudy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 20, 2022 Author Share Posted April 20, 2022 Last minutvraag: heeft iemand een meloenplant over ? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts