appelvrouw Posted March 31, 2022 Author Share Posted March 31, 2022 Jawel heb ik zeker! Dit zijn o.a. De potjes die ik gevuld heb met de kruiden uit het kruidenperk. zeg maar welk potje(s) je wilt: Linksboven potje met hartgespan, bont Barbara kruid en enkele paarse morgensterren, rechtsboven alleen bont Barbara kruid, linksonder St. Janskruid, en rechtsonder ook met een fijnstraal. linksboven citroenmelisse, rechtsboven moederkruid, hondsdraf en duizendblad, linksonder hartgespan en rechtsonder weer citroenmelisse linksboven fijnstraal, rechtsboven..ezelsoor? Linksonder koningskaars, rechtsonder fijnstraal Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 De Oca kan je tegemoet zien. Is een rode variant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 31, 2022 Author Share Posted March 31, 2022 Fijn Vincent daar maak je me blij mee. Toevallig vandaag begonnen met verse brandnetel te drogen voor de kruidenthee, die had ik deze winter bijna opgemaakt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Ik wil wel een citroenmelisse. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 (edited) Potje met hartgespan graag...schijnt veel insecten aan te trekken.. Ik heb ooit eens bonte landkers gezaaid maar is nooit opgekomen, potje met de paarse morgenster en barbara kruid is ook okay. En heb jij toevallig ook ezelsoren staan? Blad lijkt erg veel op prikneus..en ik zoek echt ezelsoren. Roze prikneus heb ik wel.. Zoek jij verder nog iets? Edited March 31, 2022 by Ciska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Mag ik bonte landkers en blauwe smeerwortel? Je zaden van de allergrootste cdb zijn goed gekiemd, die krijg je sowieso weer terug 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 (edited) Op 31-3-2022 om 20:26, Ciska zei: Blad lijkt erg veel op prikneus Zou best kunnen hoor.. ik ben beter thuis in kruiden dan in zomaar bloemen. Ik reserveer gewoon beide potjes met Hartgespan voor je. De paarse morgenster is echt prachtig en nog eetbaar ook, haverwortel. Cis is weet niks behalve een gele roos die zoek ik nog maar heb jij hem? Anna welzeker en alvast bedankt voor de allergrootste!: 7 uren geleden, Anna3 zei: bonte landkers en blauwe smeerwortel? Edited April 1, 2022 by appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Hey Jet, Heb wel een paar stekken staan van een gele roos toevallig, maar die zijn nog niet geworteld. Dat zal voor de komende MTFD wel niet worden. Wanneer ik weer stekken heb zal ik het tzt wel laten weten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 4, 2022 Author Share Posted April 4, 2022 (edited) OK volgend jaar een nieuwe kans Ciska. zojuist opgepot, 2 x siertabak only the lonely..ik plant ze in de kas en gebruik het blad om op topjes met luizen te leggen 1 x mariadistel gezaaid: slangenradijs en stengelsla( celtuse). Ik weet niet of het 23 april af genoeg gegroeid is om te verspenen. is er iemand die een bloempot oid met doperwten voor me wil voorzaaien? Edited April 4, 2022 by appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted April 6, 2022 Share Posted April 6, 2022 hallo, Welke tomatenrassen heb je? groetjes van Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 10, 2022 Author Share Posted April 10, 2022 Voornamelijk Coeur de Beaufort en Coeur de Boeuf geel. Ook Rose de Bern, Coral Queen en Besace( zwarte kerstomaat voor de BBQ) Nieuwe planten zet in het begin topic en ook gevraagd aangepast. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 11, 2022 Author Share Posted April 11, 2022 Jongens ik heb ook nog twee planten yakon voor wie wil! gevraagd, enkele pootaardappels voor in de pot. Bijvoorbeeld van verschillende soorten twee aardappels, bv pink fir appel, ratte, Vitelotte of iets anders bijzonders Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted April 11, 2022 Share Posted April 11, 2022 On 4/4/2022 at 4:38 PM, appelvrouw said: is er iemand die een bloempot oid met doperwten voor me wil voorzaaien? Ja, kan ik voor je doen, of ben je inmiddels al voorzien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 11, 2022 Author Share Posted April 11, 2022 Nee niet echt! Dat zou leuk zijn! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted April 11, 2022 Share Posted April 11, 2022 Doe ik. Heb jij een doperwtenschaarste, of te veel muizen? 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 11, 2022 Author Share Posted April 11, 2022 (edited) Ik heb 6 soorten doperwten maar van alle maar tien zaden en dus plantjes. En wat peultjes. Zelfs als het allemaal opkomt. Is gewoon een beetje weinig. En ik moet nog even voor een behandeling aan de voet en ben dus in deze tijd wat inmobiel. Wat kan ik voor jou doen nog? Ik heb twee grote bon maman potten waarvan een gevuld en een heel kleintje..ook gevuld. Edited April 11, 2022 by appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted April 11, 2022 Share Posted April 11, 2022 Ah ik snap het. Ik heb nog een stuk of 20 zaden, niet overdreven veel, maar ik gooi ze zometeen in de week, en morgen in een pot met aarde. Ik ben nog op zoek naar Brave Hendrik en naar mierikswortel. Maar als je niks hebt is dat ook prima joh. En de potten (met inhoud) graag, ben ik blij mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 11, 2022 Share Posted April 11, 2022 @Arja ik heb Brave Hendrik, mocht Appelvrouw je daar niet aan kunnen helpen. 2 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 11, 2022 Author Share Posted April 11, 2022 Brave Hendrik is dus geregeld. Thanks Jorieke. Mierikswortel heb ik wel in de tuin ik weet niet of ik er een stuk af kan halen ik kijk morgen ok? 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 Ik zag ergens een berichtje van jou over gele coeur de boeuf tomaat zijn dat plantjes of zaden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 heb je die opnieuw gezaaid @appelvrouw ? , @angela ik kan jouw een plantje meebrengen, heb er nog een over over original Jet; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 14, 2022 Author Share Posted April 14, 2022 Niks gezaaid! Geen enkele tomaat. Heb je er misschien nog een? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 (edited) eentje maar om weg te geven, maar heb ook nog bicolor die is ongeveer hetzelfde? Maar breng er nog mee die je misschien leuk vind. Edited April 14, 2022 by redzebra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 16 uren geleden, redzebra zei: heb je die opnieuw gezaaid @appelvrouw ? , @angela ik kan jouw een plantje meebrengen, heb er nog een over over original Jet; Ja graag dan, ik mis nog een gele tomaat dit jaar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 15, 2022 Author Share Posted April 15, 2022 Wil je dan ook zaadjes van mij voor volgend jaar Angela? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts