Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey hey, 

Mss een domme vraag maar ik heb juist wat Vliesdoek besteld om rond mijn boompje te wikkelen. Is het best om deze elke ochtend er terug af te halen wanneer de nachtvorst over is zodat het niet te warm wordt? Of maakt dit niet uit en laat ik best het vliesdoek er de hele dag rond (ook al is het 10 graden overdag) zodat ik het boompje niet beschadig

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Nog niet komt pas maandag toe, maar ik zou het willen gebruiken voor als de boom begint te bloeien, om de bloesem te beschermen

Geplaatst:

Okay, is nu nog niet nodig de knoppen kunnen wel wat nachtvorst hebben. De open bloemen zijn wel erg gevoelig voor nachtvorst. Als het te doen is en je beschadigt de boom er niet mee, dan is het beste om het vliesdoek er overdag af te halen. Al is het maar voor de bestuiving.

gefascineerd door alles wat groeit en bloeit

3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit

moderne kweektechnieken - hydroponics

https://www.instagram.com/maipensatogardening/

Geplaatst:

Top Merci.

Gaat ook niet meer zo lang duren met die warme winter. Ik zie een eerste roze blaadje al wat verschijnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...