Geplaatst: 13 maart 20223 j Een moestuin gaat prima, kamerplanten blijft een gevecht hier. Dus vandaar even illegaal, geen moestuin wel een groene vingers vraag. Wat gaat er mis met onze pannekoekenplant?
Geplaatst: 13 maart 20223 j Haha, ik heb er ook één gekregen van mijn nichtje, heeft ze zelf opgekweekt en die heeft het bij mij ook niet naar de zin gezien de vergeling. Ben ook echt niet goed met kamerplanten. Denk dat ik er maar een scheutje plantenvoeding bij ga gieten.
Geplaatst: 13 maart 20223 j De vlekken komen door een teveel aan kalk! Zeker geen voeding bij gooien als het niet nodig is. Minder water geven of overstappen op gekookt/regenwater en de vlekken trekken weg
Geplaatst: 14 maart 20223 j Denk dat die van mij gewoon nieuwe verse potgrond wil, heb hem eruit gehaald om te bekijken en het zag er karig uit. Zaten wel een paar regenwurmen in... Dus Pannekoek mag in een grotere bak met nieuwe aarde erbij en de regenwormen mogen blijven.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.