weknow Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Dit topic is het vervolg op het topic "Boeken te geef" van begin dit jaar. Er is weer een stapel andere boeken die je kunt krijgen (tegen vergoeding verzendkosten). Er zijn nog wat boeken over van het eerste overzicht. Een aantal boeken van de eerste lijst zijn al de deur uit en andere liggen klaar om te versturen (Voor Stijn, Jane Doe en Ciska) evt. aangevuld met nog boeken uit dit nieuwe overzicht. Zijn er boeken die je wilt krijgen dan dringend verzoek om alleen via een persoonlijk bericht en NIET in dit topic te reageren, Dan kan ik in een tweede bericht en meteen duidelijk voor iedereen aangeven welke boeken al besproken zijn. 😉 Ik zal proberen om rond 20 april alle besproken boeken te versturen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Dat boekje van Marnis, is dat hun catalogus ? Ik heb een paar jaar als vrijwilliger bij Nis en Marij gewerkt. De catalogus was, dank zij de schrijfstijl van Nis, een vermakelijk boekje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 4, 2022 Author Share Posted April 4, 2022 10 minuten geleden, Amrutten zei: Dat boekje van Marnis, is dat hun catalogus ? Inderdaad Amrutten. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 4, 2022 Author Share Posted April 4, 2022 Gereserveerde boeken Fruit door Roy Genders Groenten van de Groenboekerij Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts