Lia56 Posted April 25, 2022 Share Posted April 25, 2022 Het is een bijzonder fijn forum waar ik al heel veel van geleerd en gelezen heb. Deze site met alle foto's en zoveel forums moet heel veel ruimte nodig hebben. Mijn vraag is of jullie een bijdrage vragen aan de leden. Lijkt mij een hele goede zaak. Het geld moet ergens vandaan komen of heb ik dat mis? Er wordt door de moderators, en website bouwers, erg veel tijd in gestoken. Super dat jullie dat doen 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 25, 2022 Share Posted April 25, 2022 Oprichter en webmaster @Jorg doet dit al meer dan 10 jaar uit liefde. Ook de moderators, waarvan we er best wel gehad hebben over de jaren, doen dit om niet. Een glimlach of een bedankje is gratis, maar voor ons onbetaalbaar om te ontvangen. 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted April 26, 2022 Author Share Posted April 26, 2022 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woldistel Posted April 26, 2022 Share Posted April 26, 2022 Ik ben het best wel met @Lia56 eens. Hoewel ik nog maar net echt lid ben, kom ik hier al jaren, al was het alleen maar omdat Google me deze kant op stuurde. Ook nog zonder reclame of affiliate links. Ik heb geen idee eigenlijk of je voor het oprichten van een dergelijke website/forum veel kosten maakt (met uitzondering van tijd, want tijd is ook altijd kostbaar) en het doet me hier vaak denken aan het begin van het www, toen dat nog voor iedereen was en niet ook totaal opgeslokt door commercie en de handel in data. Ik koop zelf wel eens een app. Alleen al om vrij te zijn van reclame en manipulatie. Sommige apps zijn gratis, maar vragen een donatie. Ik zou het helemaal niet erg vinden als dat hier ook gebeurde. Mijn eeuwige dank en bewondering hebben jullie al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts