Geplaatst: 5 mei 20223 j Onlangs een heleboel RVS / INOX catering keukengerij zien te koop staan voor een prikje. Serveertrays en ijsbakken. Zagen er uit als de perfecte maat om wat planten in te kweken. Super stevig en duurzamer dan plastic. Geen gat onderaan voor overtollig water maar dat kan opgelost worden. Iemand ervaring met RVS bakken? 5 mei 20223 j aangepast door Swa
Geplaatst: 6 mei 20223 j Geen ervaring maar RVS kan bij een plek in de zon gloeiend heet worden. Vraag me af of de wortels van de planten dan niet gekookt worden🥵 Ingraven van potten kan een optie zijn.
Geplaatst: 7 mei 20223 j Als je gaten voor de afwatering kunt boren denk ik dat je er prima planten in kunt kweken. Ik denk niet dat rvs potten meer of minder effect hebben dan zinken bakken of teilen. Het zal anders zijn dan plastic of houten bakken omdat elk zijn eigen eigenschappen heeft. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.