Esmee9876 Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 Beste, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb voor het eerst dit jaar in moestuinbakken radijs, bieten en meirapen gezaaid. Ik merk dat er veel blad omhoog komt, maar geen of een kleine vrucht. Wat doe ik fout? Alvast bedankt, Esmee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 Sowieso komt er altijd eerst blad en daarna de knol. Maar de groentes die je gezaaid hebt kunnen niet zo goed tegen de warmte en schieten op dit moment snel door om zaad aan te maken, dan zal je dus geen knol krijgen. Een andere reden kan een te grote hoeveelheid aan stikstof zijn, dat stimuleert voor de bladgroei en niet zo zeer de groei van een knolletje. Kan je misschien een foto plaatsen? Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts