Arja Geplaatst: 16 juni 2022 Geplaatst: 16 juni 2022 Waar kopen jullie je fruitbomen? Ik wil nog een paar (half) hoogstambomen aanschaffen. Het is niet bepaald een mega bestelling, maar ik zoek een bedrijf wat goed kan adviseren en niet gewoon een webshop die wat boompjes in een doos pleurt. Bovendien is bezorging een dingetje, een paar meter boom schuif ik niet in mijn auto. Quote
acpronk Geplaatst: 16 juni 2022 Geplaatst: 16 juni 2022 Ik heb fruitbomen bij fruitbomen.net gekocht en bij eetbaargoed. Ik heb ook wel bij Aatree gekocht, maar alleen enthout en onderstammen.Verder schijnt de Batterijen wel goed te zijn.Verder weet ik het niet. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 16 juni 2022 Geplaatst: 16 juni 2022 't Olde Ras in Doesburg is ook een mooie om te bezoeken. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
MSDG Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 De Batterijen heeft goed assortiment, maar qua advies vond ik het niet super. Eetbaargoed of fruitbomen.net wordt je goed geadviseerd maar heeft beperkter assortiment. Wat sowieso helpt is even langs gaan i.p.v. bellen/mailen. Arborealis lees ik goede dingen over, maar zelf nooit geweest. Bij het fruitmuseum in Frederiksoord kan je oude rassen vinden die door vrijwilligers geeënt zijn en verkocht worden, alleen daar kan je enkel in het najaar om komen. Als je nu contact met ze opneemt reserveren ze vast wat voor je! 1 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Bertus Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 Meulblok Kwadendamme heeft een enorm assortiment. Geeft ook nette correcte antwoorden op vragen. 1 Quote
Martijn Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 Fruittuin.com is een prima adres. Jan en Nienke kunnen je prima adviseren. Erg leuk bedrijf met een passie voor hun product. 1 Quote
tielse flipje Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 Mee eens. Nog eentje: De Baggelhof in de kop van Drenthe. 1 Quote
marcelru Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 Bert Jansen Manenschijn in Holten, Vruchtboomkwekerij Auke Kleefstra, Jan ter Huurne (Fruittuin.com, maar ook AAtreeshop.nl) in Haaksbergen en inderdaad ook Lubbert Dijk van de Baggelhof hebben bijzonder assortiment en weten waar ze 't over hebben. Je krijgt wat er op het label staat, dat is bij sommige leveranciers wel anders ... 1 Quote
Sin Fronteras Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 In welke regio woon je? Als je in het midden van het land woont, kun je eens kijken bij Douwe en Femke van boomkroon.nl in Leersum. Vakkundig advies van een kleinschalige kweker. 1 1 Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Arja Geplaatst: 17 juni 2022 Auteur Geplaatst: 17 juni 2022 (aangepast) Ik woon vlak onder Zwolle. Max een uur rijden voor een bomenexpeditie is een prima uitje. 😀 17 juni 2022 aangepast door Arja Quote
mdubbelm Geplaatst: 18 juni 2022 Geplaatst: 18 juni 2022 14 hours ago, tielse flipje said: Mee eens. Nog eentje: De Baggelhof in de kop van Drenthe. +1 voor deze en ook voor de Vrolijke Noot. 1 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.