Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar kopen jullie je fruitbomen? Ik wil nog een paar (half) hoogstambomen aanschaffen. Het is niet bepaald een mega bestelling, maar ik zoek een bedrijf wat goed kan adviseren en niet gewoon een webshop die wat boompjes in een doos pleurt. Bovendien is bezorging een dingetje, een paar meter boom schuif ik niet in mijn auto. 

Geplaatst:

De Batterijen heeft goed assortiment, maar qua advies vond ik het niet super. Eetbaargoed of fruitbomen.net wordt je goed geadviseerd maar heeft beperkter assortiment. Wat sowieso helpt is even langs gaan i.p.v. bellen/mailen. Arborealis lees ik goede dingen over, maar zelf nooit geweest. Bij het fruitmuseum in Frederiksoord kan je oude rassen vinden die door vrijwilligers geeënt zijn en verkocht worden, alleen daar kan je enkel in het najaar om komen. Als je nu contact met ze opneemt reserveren ze vast wat voor je!

• Thanks 1
Geplaatst:

Bert Jansen Manenschijn in Holten,  Vruchtboomkwekerij Auke Kleefstra, Jan ter Huurne (Fruittuin.com, maar ook AAtreeshop.nl) in Haaksbergen en inderdaad ook Lubbert Dijk van de Baggelhof hebben bijzonder assortiment en weten waar ze 't over hebben. Je krijgt wat er op het label staat, dat is bij sommige leveranciers wel anders ...

• Thanks 1
Geplaatst: (aangepast)

Ik woon vlak onder Zwolle. Max een uur rijden voor een bomenexpeditie is een prima uitje. 😀

aangepast door Arja

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...