Ga naar inhoud

Moestuindag: wie neemt wat mee? [niet voor Jorieke bestemd]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ach als t zo lekker is, kunnen ze altijd nog met Geedee mee naar huis, die heeft vast nog een voorraadje

Good things come in small packages

Geplaatst:
Voor degenen die niet zelf hoeven te rijden, kan ik mn eigen gebrouwen pruimenlikeur meenemen...alleen voor te proeven dan he?!! Moet niet Té gezellig worden

jaaaaa! dat wil ik wel proberen!

Geplaatst:
zal ik een paar pakken broodbakmix meenemen voor Jorieke? Weet iemand wat zij lekker brood vindt?

Goed idee denk ik. Bij de Lidl hebben ze van dat iets luxere ciabatta-mix..is dat wat?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

volgens mij hebben ze dat idd bij de Duitse Aldi... echt handig hoor in de grensstreek wonen... alleen weet ik soms niet meer waar nou wat in de aanbieding was.. NL, DE of BE

Geplaatst:

Al zou het alleen maar zijn om te zien hoe dat er in t echt uit ziet. Lijkt me zeer leerzaam

Good things come in small packages

Geplaatst:
Bedoel je voor Jorieke kefir-korrels Dennis?

Nee bereidde kefir, maar als er iemand korrels wil dan hoor ik het wel

Wil het ook wel eens proeven en evt thuis uitproberen.

En met dat likeurtje erbij wordt het vast heel errug gezellig.

Maar vast ff afspreken wie de BOB is

Geplaatst:
Hilkeylane: zet ik nu meel, walnoten of beiden erop?

Zet ze er maar allebei op (de een voor Hilky de ander voor Heylane )

Wat een leuke samentrekking van onze namen trouwens. We worden vaak door elkaar gehaald, omdat we nou eenmaal veel samen ondernemen

Geplaatst:

Ik zet alles erop, walnoten, kefir, meel

Willen jullie meer likeur? Ik wil dus vooral de wijnen(paardenbloem en perzikblad) meenemen, en eau de vie, maar in plaats van eau de vie kan ik ook dragonlikeur meenemen..dat is op basis van eau de vie, en iets minder sterk..zoet en lekkerrrrr. Het wordt wel lastig Geedee,de combinatie jij en ik en drank.. zullen we Margareth vragen om te Bobben

Geplaatst:

haha is goed hoor! Als ik maar wel een heeeeel klein beetje mag proeven want t stikt hier van de paardebloemen en ik heb wijnmaken 'hardware' in huis

Geplaatst:

Meiden wie kan er tafelkleden meenemen? Er moeten er nog wel 5 of 6 komen minimaal.

Ik kan het helaas niet zelf, ik kom van een weekendje uit met dochterlief voor mijn verjaardag ( als ik nog leef, want ze bestookt me met teksten als: Mam, wil je bungeejumpen, wildwaterkanovaren of parachutespringen?)

Ik dacht ook dat het leuk zou zijn als we allemaal 1 dingetje meenemen voor Jorieke waar ze nog even naar kan kijken als we weg zijn..misschien kunnen jullie meedenken. Allemaal 1 bloem, zodat ze een megabos heeft? Iets wat gemakkelijk te knutselen is?

Geplaatst:

allemaal een andere lijkt me wel mooi..gewoon uit de tuin?Uit de winkel kan ook natuurlijk.. Maar misschien zijn er wel veel betere ideeën?

Geplaatst:

Nou misschien een geknutselde bloem met in het hart een plaatje van onze avatar??

Of een echte bloem met kaartje met een plaatje van onze avatar eraan vast?

ben gek op knutselverrasingen ...ik kan ook een van die plantenbakken beplakken met iets van MTF en droppen we daar allemaal onze bloemen in

Geplaatst:

Wat is MTF?

Kan allebei natuurlijk..knutselen of kopen (of plukken)..een kaartje hoeft voor mij niet zo..zeker niet als het in een beplakte emmer gaat waar bijvoorbeeld al op staat: Thanks Jorieke!

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Sjeu, dat wordt een groot feest! leuk!

Ik zag dat de "naamkaartjes" nog open staan, daar wil ik de komende week wel achteraan gaan. Dan horen jullie kort na het weekend of het me is gelukt of niet.

Voor wat betreft de praktische zaken voor Jorieke: ik heb nog geen origineel idee, dus ik wacht wel af wat er t.z.t. nog open staat. Als het dingen zijn die "gewoon" in een winkel te koop zijn, dan kan dat wat mij betreft tot een paar dagen voor de moestuindag wachten.

En ik zag ook het idee dat iedereen een bloem voor een boeket meeneemt. Leuk. Ik doe mee.

Tot ziens, RvO

Geplaatst:

Zal ik een (goedgevulde) aardappelsalade meenemen? Er gaan wel spekjes in, geen bezwaar?

En wat te drinken, gewoon fris, of rosé, of witte wijn (ben nog niet begonnen aan het maken van appelwijn )

Kan ik voor Jorieke bijv thee meenemen (en een rol vuilniszakken, vergaat niet).

Groetjes,

Monique

• Nieuwe aanmaken...