Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Fruitkooi


ron

Aanbevolen berichten

Vandaag maar eens begonnen, 32mm afvoerpijp gehaald en de eerste paal van 1 meter in een klein emmertje beton gezet. Zo moet ik 6 palen maken en dan is het een kwestie van opbouwen met T-stukken.

 

Onverwoestbaar en ik kan hem later ook groter maken.

Als er nog iemand TIPS heeft waar ik op moet letten dan graag.

P.s er komen alleen potten klein fruit onder...!!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaag herinner ik me dat iemand op dit forum iets dergelijks heeft gedaan, maar dan met "electriciteitsbuis" (hoe heet dat officieel?). Ik kon de post zo snel niet vinden, misschien moet je zelf even zoeken.

 

Zomaar een vraagje: waarom kleinfruit in een pot en niet in de volle grond. Dit is geen kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig.

 

En foto's natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Wat wil je weten ? Zelf een 12 jaar geleden ook een fruitkooi gemaakt. Misschien dat je je er al wel van bewust bent hoor, maar een tip zou kunnen zijn, dat je het gaas van je kooi , ook de verticalen , beter niet van permanent gaas kunt maken, maar toch maar beter van netten ( een beetje kwaliteit nemen dan, gaan langer mee, en voldoende van 'fijnmazigheid' anders worden het vogels-strik-stiknetten ) Om de bestuiving door insecten niet in de weg te zitten, is het beter de kooi 'gaasloos' te laten buiten de tijden om dat het fruit kleurt en geoogst wordt.

 

nog een specifieke vraag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik goed begrijp dat hij 1 meter hoog wordt, maar een fruitkooi lijkt mij alleen handig waneer je erin kunt lopen en werken.

Bij fruit in pot zou ik gewoon voor los tijdelijk net gaan in de korte periode dat het maar nodig is

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...