Ian Posted June 26, 2022 Share Posted June 26, 2022 Hallo, zoek zoveel mogelijk verschillende soorten aardbeien om als bodembedekker te dienen als er iemand in de buurt van veenendaal wat over heeft kom ik ze graag ophalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Besoel je dat je 'gewone', grote aardbeien wilt gebruiken als bodembedekker? Ik heb wel bosaardbeien die het super doen als bodembedekker, en ze zijn eetbaar. Sieraardbeien (schijnaardbeien) doen het ook verschrikkelijk goed als woekeraar/bodembedekker, maar je kunt ze niet eten, dus dat zou ik niet doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ian Posted June 27, 2022 Author Share Posted June 27, 2022 Bedoel wel eetbare aardbeien inderdaad en bosaardbeien zou ik zeker graag hebben het idee is een soort "eetbaar bos" maar dan in de achtertuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Ik heb wel stekjes van de bosaardbei voor je. Ik kom heel soms in Ede, zal het in mijn achterhoofd houden als ik weer eens in de buurt kom. Je kunt ze uiteraard hier komen ophalen als dat je uitkomt, ik woon 10 km onder Zwolle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sin Fronteras Posted June 29, 2022 Share Posted June 29, 2022 Als je wilt kun je er een paar komen ophalen in Rhenen. Stuur maar een PM voor meer informatie. Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts