Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Plantbags


Frank Houweling

Aanbevolen berichten

Je vergeet nog, beter voor mileu

 

Ik vindt ze er wel cool uitzien, staat ook wel mooi voor verkoop, zijn ze zelfde materiaal als bigbags ?

Vraag me alleen af of ze niet de neiging hebben scheef te gaan staan/zakken, (dat zal er best dan slordiger uitzien,

van die schots en scheve zakken naast elkaar)

Verder ook wel leuk voor moestuin, kruiden ofzo.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn dat andere kwaliteit zakken, die best heel prijzig zijn en heeft diegene een x hier

op forum er reklame voor gemaakt, maar had iedereen zoiets van dat is vet duur

Die hier zijn ze rond de 2 euro voor 90 liter (ex. transport en btw, prijzen voor kwekers). Als ik de prijzen zie heeft het alleen met grote maten echt zin. En nee, we gaan ze niet verkopen.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze scheef zouden zakken zou het dan niet helpen om ze in een pot ze zetten met die zak.Dus eerst de plant in de zak en dan de plant met zak en al in die pot.Dan als iemand ze wilt kopen de zak uit de pot halen.Als dit zou helpen tegen schuin staan ea.

 

Neen sorry frank geen ervaring ermee

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SOOO heeeey !! Dat ziet er helemaal super uit !! Helemaal bij de tijd , letterlijk: handig ! Milieubewust, klantvriendelijk, goedkoper : helemaal goed !

 

geen ervaring mee dus, maar topidee en ziet er nog eens goed uit ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat wel stevig genoeg? beschadigen de wortels er niet sneller van. Ik heb zo'n zak voor aardappels maar als ik dat ding optil vindt ik t niet zo stevig. Ik gebruik t omdat je het eventueel kan verplaatsen en omdat je het na gebruik kan opvouwen. Wellicht is dit een ander materiaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...