Frank Houweling Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Wie heeft er ervaring met Plantbags? Wij willen grote bomen in deze zakken gaan verkopen aangezien de grote potten erg veel geld kosten en eigenlijk altijd weg gegooid worden (zonde!). De tassen zien er zo uit: Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Je vergeet nog, beter voor mileu Ik vindt ze er wel cool uitzien, staat ook wel mooi voor verkoop, zijn ze zelfde materiaal als bigbags ?Vraag me alleen af of ze niet de neiging hebben scheef te gaan staan/zakken, (dat zal er best dan slordiger uitzien,van die schots en scheve zakken naast elkaar)Verder ook wel leuk voor moestuin, kruiden ofzo. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Volgens mij worden ze ook veel gebruikt door particulieren en daarom vraag ik ook of mensen er hier ervaring mee hebben! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Volgens mij zijn dat andere kwaliteit zakken, die best heel prijzig zijn en heeft diegene een x hierop forum er reklame voor gemaakt, maar had iedereen zoiets van dat is vet duur Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Ik heb 2 aardappelzakken van dat soort....mwoah.... Doe mij dan maar van die flexibele wasmanden van de action voor een paar centen....gaten boren in onderkant en klaar is kees... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Volgens mij zijn dat andere kwaliteit zakken, die best heel prijzig zijn en heeft diegene een x hierop forum er reklame voor gemaakt, maar had iedereen zoiets van dat is vet duur Die hier zijn ze rond de 2 euro voor 90 liter (ex. transport en btw, prijzen voor kwekers). Als ik de prijzen zie heeft het alleen met grote maten echt zin. En nee, we gaan ze niet verkopen. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
aardbeijim Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Als ze scheef zouden zakken zou het dan niet helpen om ze in een pot ze zetten met die zak.Dus eerst de plant in de zak en dan de plant met zak en al in die pot.Dan als iemand ze wilt kopen de zak uit de pot halen.Als dit zou helpen tegen schuin staan ea. Neen sorry frank geen ervaring ermee Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 SOOO heeeey !! Dat ziet er helemaal super uit !! Helemaal bij de tijd , letterlijk: handig ! Milieubewust, klantvriendelijk, goedkoper : helemaal goed ! geen ervaring mee dus, maar topidee en ziet er nog eens goed uit ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 is dat wel stevig genoeg? beschadigen de wortels er niet sneller van. Ik heb zo'n zak voor aardappels maar als ik dat ding optil vindt ik t niet zo stevig. Ik gebruik t omdat je het eventueel kan verplaatsen en omdat je het na gebruik kan opvouwen. Wellicht is dit een ander materiaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted February 18, 2012 Author Share Posted February 18, 2012 Niemand ervaring... we gaan het maar gewoon eens proberen! Bedankt voor de moeite in ieder geval. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts