Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie dit jaar allemaal volop van jullie tuinen hebben kunnen genieten en ik kwam afgelopen week dit leuke forum tegen!
Direct aangemeld en wil mij even in het kort voorstellen. 😀

Mijn naam is Fatiha, 30 jaar, trotste moeder van twee meiden, alweer bijna 12 jaar getrouwd en ik woon in het zuiden van Nederland.
Mijn hobby's zijn moestuinieren, lezen en wandelen en heb afgelopen augustus een leuk moestuincomplex van 150m3 toegewezen gekregen.

Hiervoor kweekte ik al jaren in potten en voornamelijk kleinschalig en ik kan niet wachten om volgend jaar volledig los te gaan. Ik wil een combinatie van een groente/fruit/bloementuin. Ik wil ook een klein stukje vrijhouden zodat mijn twee meiden op hun stukje ook lekker bezig kunnen zijn. Ze wilden direct zonnebloemen zaaien, dus ben benieuwd hoe dat zal verlopen volgend jaar! 🥰 Ik probeer daarnaast ook zoveel mogelijk de permacultuur te handhaven en ben nu druk bezig om mijn moestuin volledig te verduurzamen. Verder kweek ik altijd alles gifvrij en zo natuurlijk mogelijk. 

Ik ben super benieuwd wat ik allemaal nog van jullie kan leren!

Lieve groet,

Fatiha

Goals: 
2023: Ecologische moestuin + pluktuin ❤️
2024: 150 m2 Ecologische pluktuin 💜

Geplaatst:

Hallo Fatiha welkom! Veel plezier in je tuin’ dat zal je vast een hoop voldoening geven. Dank je wel voor je snelle bericht op mijn topic Tajine:grin:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Welkom! 

Geplaatst:

Heel veel groei en kweekplezier op je nieuwe moestuin. Ook voor de kinderen is dit hartstikke leuk!

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt allemaal! 🥰

Goals: 
2023: Ecologische moestuin + pluktuin ❤️
2024: 150 m2 Ecologische pluktuin 💜

Geplaatst:

Hai Fatiha,

Welkom! Wat leuk om hier weer wat diversiteit hier te kweken. Alvast heel veel voorpret en geniet straks van je tuin.

Groene groetjes!

Geplaatst:

Welkom op dit forum! En veel succes met je flinke lap grond! Hier gingen de kinderen ook altijd mee 'beitjes plukken' en zelfs off-season waren ze benieuwd of er iets te snaaien viel.

Geplaatst:

Welkom Fatiha, veel lees en schrijfplezier alvast! Verder is dit forum ook een hele vragen- en informatie'balie'. Kan handig zijn als je ergens zelf niet uitkomt. 

Of om leuke dingen met elkaar te delen, dat kan natuurlijk ook altijd. 

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic