Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

T'is hier lokaal in de moestuin ook oorlog !! Ons eten wordt gepikt !


Swa

Aanbevolen berichten

(Beetje een clickbait titel is wel in de mode hé)

 

Een maand geleden 25 bolletjes Holmense oerprei bolletjes geplant. Welgeteld 4 zijn er uitgekomen...  En waar zijn de 21 andere gebleven? OPGEVRETEN VERDIKKE !! Er zat een heel gangenstelsel onder!!

Ik ben redelijk zeker dat het woelmuizen zijn gezien hoe die gangen opgebouwd zijn net onder de grond en te klein voor een rat. Ze waren al gaan lopen met heel het wortelstelsel van de grootbladige peterselie en nog wat spul. In de serre was ik zelfs al een paar stuks prei kwijt. Er bleef nog enkel een gat achter waar die prei stond., helemaal weg, zoals in de tekenfilms.

 

Ik heb er geen probleem mee om wat te delen met die diertjes. Boeit niet dat er een preitje of drie vier verdwijnt, dan zet ik er gewoon ene paar extra. Maar nu begint het de spuitgaten uit te lopen.... Ze delen niet met mij!

 

Ik stuur de katten op cursus woelmuizen vangen en haal zowel de muizenvallen als de rattenvallen weer boven.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...