Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht! echte tabak zaden


Eva

Aanbevolen berichten

oh....das balen. nou ja, het kan ook voor volgend jaar...

ik zal vd Wal en ebay even checken. thanx!

 

 

Je kan het altijd proberen natuurlijk! Misschien hebben we weer een lange zomer.

 

Ps ik heb wel wat te ruil ( vergat ik te melden). Heb je iets aparts te ruil van peper/tomaat of paprika of een snack groente?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...
  • 2 maanden later ...

Ha Eva,

 

Bij mij staat de tabak al flink hoog en de bladeren zijn enorm.

Je kunt inderdaad de tabak roken/pruimen. Daarom heb ik ook in beginsel dat spul geteeld.

De plant is trouwens meerder jarig!!!

Ik heb nog zaad over. Sterker, de nieuwe lichting komt er al weer aan.

 

ROKEN MOET MOGEN!!!!!!

 

Maar....wel van genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik de tabaksplant only the lonely..maar dat is een siertabak. Ik weet niet eens of er verschil is. De bladeren geuren dan wel erg naar nicotine en plakken ook enorm. Luizen die erop gaan zitten zijn meteen kassie wijlen. De plant staat in de kas, maar zaait zichzelf ook buiten uit, waarschijnlijk omdat ik dan met een afgeknipte bloemtak van kas naar kruiwagen ben gelopen.

Het is een prachtige plant als hij uit kan groeien, vol met grote witte geurende bloemen.

Ik zou wel graag zaden willen van een echte tabak..misschien iets ruilen heren?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

appelvrouw schreef:

Zelf heb ik de tabaksplant only the lonely..maar dat is een siertabak. Ik weet niet eens of er verschil is. De bladeren geuren dan wel erg naar nicotine en plakken ook enorm. Luizen die erop gaan zitten zijn meteen kassie wijlen. De plant staat in de kas, maar zaait zichzelf ook buiten uit, waarschijnlijk omdat ik dan met een afgeknipte bloemtak van kas naar kruiwagen ben gelopen.

Het is een prachtige plant als hij uit kan groeien, vol met grote witte geurende bloemen.

Ik zou wel graag zaden willen van een echte tabak..misschien iets ruilen heren?

 

 

Als de Nicotiana Tabacum de echte tabaksplant is, dan heb ik behoorlijk wat zaad. Ze heeft zilverachtig blad met roze bloemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...