hansm Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Heeft er iemand ervaring met Easyplant, ik kreeg gisteren hun folder en heb website bekeken, en vindt het nogal goedkoop en ook leuke dingen, ik geloof wel dat ik een keer lekker wat zomer bloeiers voor potten daar ga proberen/bestellen. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helena Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Vorig jaar plantjes daar besteld. Niet allemaal zagen ze er bij aflevering goed uit. Die daarna niet zijn aangeslagen, wel vergoed gekregen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Ik bestel er al jaren plantjes, en ben er heel erg tevreden over.Als er iets niet in orde is met je bestelling, of als er in zeer korte tijd iets het niet doet na de verwachting, krijg je gewoon nieuwe planten toegestuurd.Ik vind het een bedrijf.Goede kwaliteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Share Geplaatst: 29 februari 2012 Oke leuk dames, nou van jullie twee zegt me al genoeg dan ga ik daar ook dit seizoen een x kopen.Goedkoop vindt ik het ook. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 We hebben er ook oooit eens besteld, alles werd goed geleverd. Alleen niet te veel naar de foto's kijken want die zijn behoorlijk gefotoshopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Heb er tot een paar jaar terug ook eigenlijk elk seizoen wel het een of ander besteld. Je moet aangeven in welke week je het aangeleverd wil hebben. Doe je dat een beetje slim ( dat het spul niet te ver in het seizoen aankomt ), dan gaat het vanzelf groeiend heen. Je krijgt plugs, goed verpakt, bij het meeste wat ik ooit kocht ook mooi vers spul. En het aanslaan was geen probleem ( ik zet zulke plugs dan wel eerst nog in kleine potjes , meestal half potgrond , half aarde uit de tuin waar ze gaan komen. Ik volg en betuttel ze dan nog een week of 2-3, niet in de volle zon enzo, voor ze naar hun definitieve plek gaan. Was er meestal zeer tevreden mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Als je de plantjes krijgt denk je moet dat nog wat worden En als je het allemaal hebt uitgeplant, dan groeit het als kool. Vorig jaar eens geen geënte komkommer gekocht bij easyplant maar 1 bij intratuin.Nou dat was 1 keer maar nooit weer.In het begin mooie komkommers,(stuk of 6) later kreeg ik pompoenachtige komkommers niet te vre.......ten.Die van Easyplant konden we de voorgaande jaren niet tegen eten zoveel kwamen er aan. en lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Leuke shop! Wel een beperkt assortiment, jammer (ik hou niet zo van begonia's/vlijtige liesjes/geraniums ). Heb hem desondanks toch in mijn favorieten gezet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Share Geplaatst: 29 februari 2012 Leuk Greetje, het is een goed idee om dan gelijk een ge-ente komkommer te proberen,omdat ik die nog nooit gehad heb. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 1 maart 2012 Share Geplaatst: 1 maart 2012 ik haalde vroeger altijd geente komkommers op de markt of bij welkoop...veel goedkoper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
claartje Geplaatst: 10 maart 2012 Share Geplaatst: 10 maart 2012 wel regelmatig besteld, maar het is mij nooit gelukt om net zulke weelderige planten te krijgen als de plaatjes aangeven ik ben dus weer terug gegaan naar de gevestigde tuinwinkels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 11 maart 2012 Share Geplaatst: 11 maart 2012 ik haalde vroeger altijd geente komkommers op de markt of bij welkoop...veel goedkoper. Als ik het goed heb kost een geënte komkommer iets van € 3,50 bij de welkoop en andere winkels/markt.Bij easypalnt betaal ik € 5 euro voor 2 plantjes, die weliswaar klein zijn, maar groeien als kool en binnen afzienbare tijd een oogst geven, waar wij niet tegen kunnen eten.  Hans , ik bestel altijd de Phönix komkommer Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 11 maart 2012 Oke dan neem ik die ook Greetje, dankjewel Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bloemenkoningin Geplaatst: 12 maart 2012 Share Geplaatst: 12 maart 2012 Easy plant is toch van Baldur? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 13 maart 2012 Share Geplaatst: 13 maart 2012 Baldur is van dezelfde is alleen duurder , waarom dat is geen idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
chris crombé Geplaatst: 23 mei 2012 Share Geplaatst: 23 mei 2012 Ik heb dit jaar mijn zomer/balkon bloemen besteld bij easy plant. Zijn goed toegekomen en slagen aan, maar zijn wel minuscuul. Vorige jaren deed ik dat bij Katrien Michiels, dit jaar heb ik daar een deel besteld. Hier krijg je volwassen planten. Met het gevolg dat die van Katrien nu weelderig in bloei staan en die van easy plant nog niets. Dus ik ga volgend jaar voor alles terug naar Katrien. Een Belgische kwekerij met 8000 soorten fuchsia's en 3000 soorten Pelargoniums indrukwekkend, ze verzenden wereldwijd. Surf naar: http://www.fuchsia.be/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 23 mei 2012 Wauw wat een gaaf adres, dat soort tipadressen zijn zeer welkom, veel keuze Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.