Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Voor Jootje uit het bos gehaald..(er staan er echt honderden)..hier zie je hoe diep ze in de grond zitten.IMG596858901392818090.JPG

En hier zie je hoe je ze herkent in het bos...net kleine groene sterretjesIMG598776931392586348.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 3 maanden later ...
Geplaatst:

Is het mogelijk om hooi als onderlaag te hebben? Heb gelezen dst gras goed was maar dat maai ik elke keer

• 8 years later...
Geplaatst:

Dan ben ik toch ineens heel even uit mijn MTF winterslaap gekomen, met een prangende vraag. 👋

@appelvrouw In maart 2012 schreef je dat je een paar (Ornithogalum pyrenaicum)  gepland hebt ergens in/ bij een bosje om een paar jaar af te wachten tot ze zich wat hebben vermeerderd. Mag ik vragen hoe het er nu bij staat?

Ik heb vandaag een plantje gekregen in een ruil. Het klinkt heel erg lekker, maar wat ik er zo over lees op het internet moet ik een paar jaar geduld hebben voor ik kan oogsten. Hebben we het hier over 3 jaar of meer richting 6 jaar?

aangepast door Spitskool

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic