Jorieke123 Geplaatst: 17 januari 2023 Geplaatst: 17 januari 2023 Mijn aanbod: -- We hebben vast lekker wat kippeneieren tegen die tijd. -- Er zaait hier zich van alles uit, ik moet nog kijken wat en hoeveel enz. Maar ik heb vast meerdere tijmplantjes, brave hendrik, zwartmoeskervel, salie, kattenkruid (met witte bloemen + citroengeur), kruidvenkel, kogel distel, en er volgt vast nog meer. -- eendeneieren -- Ik heb (als ze goed wortelen) ook bergbasilicum-stekjes om aan te bieden. -- Jute zakken -- Vrij grote (voor ons te groot...) kaasvorm, voor een kaas van 2 kg: https://www.levenvanhetland.nl/kaasvormen-harde-kaas/kaasvorm-edam-2-kilo-zonder-net.html Al ziet ie er anders uit dan op die foto: -- potjes varkensvet: Ik zoek: --Zaailingen van een rode ui. Ik hoef geen pootuitjes, daar heb ik geen goeie resultaten mee hier. -- yakonplantjes -- zaagsel of houtkrullen of snippers of iets van die strekking voor in het kippenhok. -- hooi, stro, hennepstrooisel, als eten voor onze grazers en als bedekking voor in hokken. -- Verbena officinalis, zaden of plantjes. (en dan niet die mooie ijzerhard die je vaak in tuinen ziet...) -- valeriaan, zaden of plantjes -- Bergamot: monarda fistulosa, zaden of plantjes -- Geranium: Pelargonium graveolens, Pelargonium roseum -- Zelfgebakken brood, om in te vriezen. -- Granola, cruesli, muesli, dat soort ontbijtzaken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 17 januari 2023 Geplaatst: 17 januari 2023 Ik zal kijken naar de Valeriaan, planten, ik heb zat langs de beek. Ik moet het wel kunnen herkennen voor vertrek naar NL ik hou je op de hoogte. De mooie verbena die je in tuinen ziet heet Verbena Bonariensis. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 18 januari 2023 Geplaatst: 18 januari 2023 Ik zal tegen die tijd wat brood voor je bakken, ruilen voor eitjes? 1 Quote
Nasuada Geplaatst: 9 februari 2023 Geplaatst: 9 februari 2023 Hi Jorieke, ik heb wel belangstelling in de rookton in ruil voor balen hooi, zou dat passen? 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 9 februari 2023 Auteur Geplaatst: 9 februari 2023 Deal! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 9 februari 2023 Geplaatst: 9 februari 2023 Yes heel blij mee ...project Roken zomer 2023 is geboren❤️❤️❤️ 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
acpronk Geplaatst: 26 februari 2023 Geplaatst: 26 februari 2023 Kan ik ook wat kippeneieren krijgen? Heb je interesse in de kartonnen eierdozen? Ik doe er niks mee, maar heb er een aantal opgespaard. Anders doe ik ze weg. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 26 februari 2023 Auteur Geplaatst: 26 februari 2023 Ja hoor, ook eieren voor jou! Nee de doosjes hoeven we niet. We hebben er ooit eens om gevraagd en hebben dus nog stapels liggen Af en toe doen we er wat weg omdat ze dan toch echt wel te vaak zijn gebruikt. Maar dan nog. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 1 maart 2023 Geplaatst: 1 maart 2023 Wil je ook nog blanke 0,75ltr flessen met schroefdop? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 maart 2023 Auteur Geplaatst: 1 maart 2023 Nee dank je, die hebben we nu genoeg 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2023 Auteur Geplaatst: 3 maart 2023 Ook aangeboden: potjes varkensvet. Meerdere keren gezuiverd en zo in pot lang houdbaar. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 9 maart 2023 Geplaatst: 9 maart 2023 Hey jorieke, Had jij toevallig nog bergbasiel op water staan... Het wil hier echt niet lukken..inmiddels de planten al geruimd. Als je verder nog zaailingen van kattenkruid en tijm hebt dan graag😊 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart 2023 Auteur Geplaatst: 12 maart 2023 Komt goed! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 12 maart 2023 Geplaatst: 12 maart 2023 Graag een potje saindoux voor mij. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 Gevraagd: yakon-plantje(s). Ik heb net mijn broedknolletjes opgegraven en ze zijn compleet versnot. Normaal gaat het wel goed, dat overwinteren in zand in onze ingegraven bak. Maar nu blijkbaar niet Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Zou ik een paar zaailingen van je witte kattenkruid mogen hebben? Ik heb alleen paarse. Ze zijn erg leuk en als de buurkaters er langs lopen stoppen ze altijd even om te snuffelen. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 maart 2023 Auteur Geplaatst: 21 maart 2023 Aangeboden: een jonge bamboeplant. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 29 maart 2023 Auteur Geplaatst: 29 maart 2023 Er komen her en der helleborus-zaailingen op hier. Ik heb meerdere kleuren door elkaar staan, dus ik kan je niet vertellen welke je kunt verwachten. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 29 maart 2023 Geplaatst: 29 maart 2023 Oeh dat vind ik wel leuk voor in mijn schaduwrijke voortuin. Mag ik een paar verrassings-helleborussen? 1 Quote
Ciska Geplaatst: 30 maart 2023 Geplaatst: 30 maart 2023 Mocht je nog zaailingen kwijt willen... Ze passen hier heel mooi in de boomwal. Die van vorig jaar komen ook mooi op😊 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2023 Auteur Geplaatst: 30 maart 2023 Ik pot er leuk wat op! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2023 Auteur Geplaatst: 31 maart 2023 Heeft iemand een leuke lage tomatensoort voor mij, die het goed zal doen in een grote pot op een dakterras in Utrecht? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
henkg Geplaatst: 31 maart 2023 Geplaatst: 31 maart 2023 Heb ik. Hebbe? Balkonstar, struiktomaat. Geeft kippen-ei (M) grote vruchten. Gewone salade-tomaat. Niks bijzonders, toch niks mis mee. Wordt 60 - 70 cm hoog. Bij een goede verzorging en een zonnige locatie zijn er twee oogsten (oogstjes) mogelijk. Nadeeltje: ik moet ze nog zaaien. Plan was a.s. weekeinde. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2023 Auteur Geplaatst: 31 maart 2023 Fijn Henk, heel graag! Met 1 of 2 stuks maak ik mijn zusje heel blij. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.