Bram3088 Geplaatst: 4 februari 2023 Geplaatst: 4 februari 2023 (aangepast) Hallo, Ik ben dit jaar voor het eerst aan de slag met groeilampen en warmte matjes. Het resultaat is super, maar ik krijg nu zwarte plekjes op mijn basilicum. Ik ga deze sowieso verspenen, maar kan er nog een andere reden zijn voor de zwarte vlekjes? 4 februari 2023 aangepast door Bram3088 Quote
rorror Geplaatst: 4 februari 2023 Geplaatst: 4 februari 2023 Heb je onder de bladeren gecontrolleerd of er geen insecten zitten. Luis/thrips of spint. (goed kijken zijn kleiner dan halve mm) Zit er genoeg voeding in de grond? 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Bram3088 Geplaatst: 4 februari 2023 Auteur Geplaatst: 4 februari 2023 Dankjewel voor je snelle reactie. De voeding is dan waarschijnlijk het probleem. De plantjes stonden nog in zaaigrond. Ik heb ze nu omgepot, zodat ze meer plaats hebben en betere voeding. Quote
Lia56 Geplaatst: 4 februari 2023 Geplaatst: 4 februari 2023 @Bram3088Wat leuk dat je ons forum gevonden hebt. Fijn als je jezelf zou voorstellen Ik hoop dat je veel plezier en info hier op t forum kan vinden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.